פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום של 50 דולר אותם אני נדרשת לשלם לאיסתא עבור שינוי תאריך טיסה לאחר שהובטח ואף מצויין בכרטיס עצמו שאין כל תשלום נוסף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי עבור ביתי כרטיס טיסה פתוח לשנה לדרום אמריקה בחברת "אליטליה" עם חזרה מניו יורק.
בתנאי הרכישה נאמר לנו על ידי הסוכנת באיסתא כי תאריך החזרה , אותו לא יכולנו אז לקבוע במדויק, אינו משמעותי כרגע , כי ממילא שינוי ראשון אינו כרוך בתשלום, ואילו שינוי שני כרוך בתשלום עמלה בסך 100 דולר. תנאי זה אף מצוין בכרטיס עצמו.,כך קבענו תאריך טיסה משוער.
עכשיו, בבואי לשנות את מועד החזרה- הופתעתי לשמוע כי העניין כרוך בתשלום של 50 דולר, אותם לדברי נציגי איסתא, גובה חברת "אליטליה" לא כ"תוספת למחיר" אלא כ"דמי טיפול" ...
ניסיתי להתקשר ל"אליטליה" בעניין אך הם סותמים פיהם ומגלגלים אותי חזרה ל"איסתא".
לגבי דידי, אינני מוצאת כל סיבה לתשלום זה גם אם מחליפים לילד את שמו, מאחר ואני שילמתי את מלוא מחיר הטיסה ותוספת שכזו שלא נאמרה לי מראש עם רכישת הכרטיס, הרי היא כניסיון סחיטה שאינו הוחוקי.
פניתי בתלונה דרך הפקס. אל תלונות הציבור/שרות לקוחות של "איסתא' לפני כ-3 שבועות, אך טרם נעניתי.
בשל הוויכוח הנ"ל טרם כירטסתי את הכרטיס עם המועד החדש, וזמן חזרתה של ביתי מתקרב.
אודה לכם על טיפולכם המהיר והמסור
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה