פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שנאלצנו לבזבז זמן יקר מהחופשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך סוף השבוע הזמנו חופשה ל5 חדרים במלון מרידיאן בים המלחבמהלך ההזמנה הוטח לנו שימוש במקני הספא מאחר ו5 חד זו קבוצה.הנציג שטיפל בהזמנה שמו אבשלום הוא שלח פקס לחתימה עם פרטי ההזמנה ושאלתי אותו מה קורה עם הספא והוא ענה אל תדאגי אחרי שתחתמי אני יעביר לך.
אני חתמתי על ההזמנה ולצערי ביום המחרת בבוקר כאשר ביקשנו להשתמש בספא נאלצנו להתווכח ולהמתין עד השעה 1200 שבסופו של דבר העברנו למנהל הקבלה את העתק הערה שנשלחה בפקס לאיסתא עם הדרישה לגבי הספא ולמרות שיחות הטלפון עם אחראית המשמרת שבכל פעם אמרה שהיא צריכה לברר ותחזור אלינ ו אבל היא לא חזרה ואנו פשוט בכל פעם התקשרנו והיאהצטערה שאין לה תשובה, ונאלצנו להשאיר פרטי כרטיס אשראידבר שחלק מהקבוצה סירב להשתמש בכדי לא לשלם על דבר שהובטח.
בקשנו להמיר את ארוחת הערב של יום חמישי לארוחת צהרים בשבת.

כן כן אין בעיה אני מציין את הבקשה אך בפועל כאשר הגענו אל חדר האוכל בצהרי השבת נאלצנו לעמוד בד בבושת פנים שאין אנו רשאים להכנס לאכול מאחר ולא הזמנו ארוחת צהרים ושוב צריכים להגיע לאחראי בקבלה שהיה מאוד עסוק ולהמתין עד שהוא נאות לשלוח עימנו משגיח כשרות שיאשר את ארוחת הצהרים.

בושה וחרפה אני אמליץ בכל פה לא לזמין חופשות באמצעוצ חברת איסתא.............
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה