פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול התנערות מהתחייבות החברה ללקוח נושא התלונה:
אוזנה הילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום שמי הילה אוזנה 301316907 בתאריך 13-10-08 רכשתי כרטיס טיסה מרשת איסתא בהוד השרון דרך הטלפון.
הכרטיס הינו פתוח לשנה ויעדו מישראל ללוס אנג'לס ומלוס אנג'לס חזרה לישראל.
תאריך החזרה המקורי היה מיועד ל30.1.09 ומראש הוסכם שכל שינוי יעלה על סך 100$.
לאחר תקופה של 4 חודשים בחו"ל נאמר לי שכל שינוי יהיה על סך של 200$ , דבר שלא הוסכם ולא נאמר לי מעולם.
לאחר חילוקי דעות עם נציגת השירות בשם הדס ארזי שטיפולה היה לקוי מתחילתו ועד למקום שאין לו סוף.
יש ברשותי אימליים בהם הדס מגיבה בחוסר רצון לעזור ולמצוא פיתרון, הרגשתי מצידה שאט נפש כלפיי. בכל פעם שביקשתי שתחזור אליי למספר הפלאפון שלי נאמר לי שאין באפשרותה לחזור לפלאפון חו"ל ,למרות שקיבלה מספר חיוג ישראלי שאין צורך בקו פתוח לחו"ל. לצורך העניין המספר הישראלי שלי הוא: 03-7207363 , וכשהתבקשה לחייג אליי אחרי בקשתה של אימי התקשרה אליי בשעה לא רלוונטית שוב לצורך העניין 5:00 לפנות בוקר (שעון חו"ל) 15:00 (שעון ישראל).
אחרי תקופה ממושכת של חוסר יחס מצד הדס נאלצתי לפנות לנציגות שונות שכן קיבלתי מענה מצדם, ואילו מהדס תמיד זה היה שאני צריכה להתמודד מול הסוכנות באמריקה "אמריקה איירליין".
לאחר שכבר התעקשתי לא לעמוד מולן כי אין בנינו שפה משותפת נאלצתי לפנות אליהן בעל כורחי דבר שכנראה גרם לבלבול ותקלה בכרטיס הטיסה.
למעשה כל זה גרם לי לפספס את מועד הטיסה לישראל ולא לחזור על פי רצוני בתאריך שנקבע.
אפילו שכבר רציתי לסגור כרטיס טיסה הייתי צריכה לשלם 800$ שינוי שבעצם בשווי כרטיס טיסה one way.
דבר זה הוביל לעוגמת נפש ולכן איני רוצה לחזור לארץ דרך החברה הזאת כיוון שנאלצתי לרכוש כרטיס טיסה חדש.

אני מאוד מקווה שתיראו במכתב זה עניין מאוד חשוב אשר שינה לי את אופי הטיול ישנם כל כך הרבה דברים שמסתתרים בתלונה זאת , אני מקווה שיצרו איתי קשר בהקדם האפשרי וימצאו לי פיתרון ושאוכל לדבר עם גורם בכיר ברמת הבעיה שלי.


בתודה מראש
הילה אוזנה.
כסף , סוג הנזק :
פיצוי הולם את כספי בחזרה ולא שקל מעבר פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
איסתא שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
אנו מודים לכם על העברת פנייתו של הלקוח.
טענותיו תיבדקנה, וממצאי הבדיקה יועברו ישירות ללקוח.


תודה על שיתוף הפעולה,

מחלקת שירות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה