פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר תל אביב כתובת:
דיזינגוף סנטר תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנסה לתפוס אותם וכל מה שאני מקבל אלו תשובות חמקניות מהסוכנת, אשמח אם תעבירו מכתבי זה אליהם טרם יצרו עימי קשר ואכן ניסו להפקיד את הצ'ק. להלן במכתב כפי ששוגר אליהם:

10/05/2009

לכבוד,

הנהלת איסתא דיזינגוף
דיזינגוף סנטר
רח' דיזינגוף 50
תל אביב-יפו


הנדון: אי עמידה בתנאי עיסקה.

שלום, שמי שחר בן שושן לקוח בסניפכם, את כרטיסי ניתן להעלות באמצעות ת.ז 036634798. ביום ד' ה6/05/09 ביקרתי בסניפכם כאשר בתיאום טלפוני קיבלה את פניי הסוכנת ענת וולפמן. ענת ביצעה בעבורי הזמנה לכרטיס טיסה לארה"ב בחברת אל-על אשר מועדה ביולי הקרוב. בשיחתי עם ענת סיכמנו על מחיר 870$ כך אמרה וסיכמנו את הדברים. ביצענו את ההזמנה ושילמתי בעמדת התשלום באמצעות 3 צ'קים. לאחר מעמד התשלום, ישבתי עם ענת תוך כדי שאנו דנים בחוקי הטיסה, הכרטיס והסידורים הרלוונטיים. במהלך שיחתי עם ענת שאלתי לא אחת האם זהו המחיר הסופי וזו אישרה שכן ללא היסוס, הסבירה ופירטה את נושא המיסים וכו' וכי זהו המחיר וכי אין סיבה שישתנה. למחרת יצרה עימי קשר ענת ומסרה לי כי המחיר היה טעות וכי יש להוסיף 200$ בעבור מיסי הדלק, אותם לדבריה שכחה לכלול במחיר. בשלב זה העמידה את הבחירה בידי כי באפשרותי
לשלם את ה200$ הנוספים ולסגור את הכרטיס, או לבטלו ואקבל את כספי בחזרה. לאחר זמן מה חזרתי לענת והודעתי כי אבקש לבטל את הכרטיס. כששאלתי האם אוכל להגיע בכדי לקחת את הצ'קים מסרה ענת כי הם לא כאן וכי יש תהליך אותו צריך לעבור בכדי לקבל אותם, תהיה איתי בקשר יום ראשון, כך סוכם. יצרתי קשר היום יום ראשון ה10/05/09 בשיחתנו הסבירה ענת כי הצ'קים לא יהיו היום וכי הם כבר לא בסניף. כשהסברתי כי יש הצורך לעצור את הפקדת הצ'ק מוסרת כי אין בידה לעשות זאת וכי עד יום חמישי תהיה לה תשובה בעבורי. על פי כל אמת מידה מדובר בהפרה בוטה של תנאי העיסקה. אי לכך ובהתאם לזאת, אבקשכם שלא להפקיד את הצ'ק הראשון
שמספרו 0478986 העומד על סך של 1,000ש"ח, צ'ק זה בוטל . כמו כן אבקשכם להעמיד לרשותי את הצ'ק האמור ושני הצ'קים הנותרים לאיסוף מסניפכם לא יאוחר מתאריך ה15/05/09.
בברכה,

שחר בן-שושן
050-7953852

+כספי ובזבוז זמני היקר סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה