פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות שההזמנה בוטלה ע"י מנהל המלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשית אציין שמחלקת נופש פנים בתשלובת נופש ישיר, חברת בת של איסתא, מביישת את הענף התיירות. בושה לחברה שמעסיקה עובדים כאלה.גלית, רוני, נועה, חן, שגיא ועוד שלא רשמתי חצופות, חסרות רצון וסבלנות להאזין ללקוח, מזלזלות בלקוח, משקרות כשהם מבטיחות לחזור עם תשובה ולא עושות זאת, עונות בעצבנות, בחיפזון, בחוצפה. מנתקות שיחה כשלפי דעתם שמעו מספיק וברקע אני שומעת 'אני לא יכולה עם הלקוחה הזאת' ו'יש הרבה שיחות אני לא יכולה' ...וניתוק.
הזמנתי שתי לילות, 26-28.03.09, באילת באמצעות נופש ישיר.אני ואורחת, המבקרת לראשונה בישראל, הגענו למלון (אכסניה זו תיאור כמעט טוב) ומצאנו שהלובי מאובק (יש צילומים), הרצפה מלכלכת, חדר האוכל עם שאריות של ארוחה קודמת, כדור שיער שחור על מגבת (שמרתי את זה לשעת צורך). לאחר שיחה בארבע עיניים עם סמנכ"ל המלון הוא תירץ, התנצל, קרא לצוות והתחילו לקרצף. סיכמנו עם הסמנכ"ל שאנחנו לא נשארות והוא הבטיח לשלוח לנופש ישיר פקס לביטול העיסקה. ואכן הוא שלח ביטול. בפניות הטלפוניות הרבות החל מ-1.04.09 לנופש ישיר אמרו לי זה בטיפול, זה לא מהיום להיום, וכפי שכתבתי 'גב' יש לי שיחות אחרות' לא חוזרו להסביר לי מדוע עד היום אין לחברת האשראי שלי הודעת ביטול ולהיפך חייבו אותי ב-15.04 . טילפנתי עשרות פעמים, שמעתי יותר זמן את מנגינת הפרסום בהמתנה, לפעמים המתנתי כל כך הרבה זמן עד שניתקתי. יש בידי פירוט שיחות לאמת את מספר הפניות שלי. שלשום טלפנה נועה והודיע שיזכו אותי במאה שקלים פחות ככנס לביטול. (-.950שח עלות הדייל), לא אסכים לזה. עשרות פניות שלי ללא תשובה, ללא נסיון מצידם לידע אותי היכן הבעיה, היכן ואיך מקדמים את הביטול. ללא מעט רצון מצידם להראות שאכן מטפלים בי. מנכ"ל המלון ביטל לא אני ביטלתי. ומה עם עוגמת הנפש ביחס המזלזל של העובדים, האכסניה ששלחו אותי אליה בעלות של מלון, שיחות הטלפון הרבות ללא פתרון. נופש ישיר כל כך לא מסודרים שאפילו החתימו אותי על טופס שקורא כך: "דמי ביטול להזמנות יולי- אוגוסט 2008 וחגים בבתי המלון כדלקמן:... " (ציתות מטופס ההתחיבות). אבל אנחנו ב-2009 ובאילת הייתי בחודש מרץ. הבוקר הודיע לי פקידת האשראי שיש זיכוי פחות 100שח. אינני חושבת שאני צריכה לשלם דמי ביטול. מה דעכם? לאור טופס ההיתחיבות שמדבר על שנת 2008 ובכלל הטרטור, חוסר התיחסות לפניותי לברר. אבקש את שם מנכ"ל איסתא? תודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא , עוד -.100שח פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה