פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ברכב שכור נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
1 Ben Yehuda st, Tel-Aviv כתובת:
תיאור הבעיה:
ל-20 לדצמבר רכשתי חבילת סקי דרך חברת איסתא. כדי להגיע למלון (מ-Germany ל-Italy) בתוך חבילה היה רכב שכור מחברת -budget דרך חברת אופרן. בדרך נסיעה למלון רכב התקלקל. היתי עם בת קטנה שהצתננה מקור ותקלות מרכב. שירות של budget שהגיע למקום לא סיפק רכב חלופי, מונית וא משהו דומה, פשוט הציא לצאת עם כל החפצים וילדה חולה מרכב לקור כדי לקחת רכב לתיקון. ביקשתי חברת אופרן לעזור אף לא קיבלתי לא מונית לא רכב חלופי. בכל העת של חופשה לא קיבלתי רכב תקין לא חלופי ולא היה שום סיוע מאופרן להחזיר אותנו ממלון לשדי תעופה אך שביזבתי שיחות טלפונים מעבר ל-3000 ש"ח. כמובן שביזבתי גם זמן וגם כסף לטיפול הזה וזה היה השרדות ולא חופש.
מפניה לבקשת החזק כספי קיבלתי מחברת איסתא ואופרן מכתבים הגנה עצמי והשמה של לקוח. במקום לתת שירות הוגן חברות השכרות מחפשים דרכים להשם לקוח. התהגות של חברת budget בסניף Germany רע מאוד. חבל שחברת אופרן ממשיכה לעבוד עתם ולספק שירות דומה ללקוחת אחרות.
הייתי בארה"ב עם רכב שכור ועברתי 3000 מיל לא היתי בבעיות כאלה.
נפגתי כל כך כשה מהחבורת השכרה budget ואופרן שהנושא הזה חוזרת עדיין לראש כל יום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור השכרת רכב, פיצוי. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת גורודצקי מנהלת מח שם ותפקיד:
פתח דבר אבקש להבהיר כי הלקוח פנה לחברתנו פעמיים ובשני המקרים אף נענה.

כפי שהוסבר ללקוח קיימת מחלוקת עובדתית עמוקה בינו לבין חברת ההשכרה אופרן שאף תשובתה צורפה לתכתובת שהועברה ללקוח.

אין לחברתנו יכולת או אפשרות בתור סוכנות נסיעות להתערב במחלוקת בין הלקוח לבין חברת ההשכרה אשר לטענתה הלקוח נהג ברשלנות עם קרות התקלה ולאחר מכן רשלנותו והתנהלותו אף החריפה.

תגובה:
עצתנו ללקוח עומדת בעינה, לפנות שוב לחברת ההשכרה על מנת לפתור וליישב את המחלוקות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה