פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי הולם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
איסתא-טכניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אל : מנכ"ל איסתא – ישראל

[email protected]
החלטנו לפנות לאיסתא – טכניון כדי לנסוע ללילה להאון בתאריך 12/6/2009-13/6/2009
משיחתי עם רוני גל-שעובדת באיסתא טכניון כשלושה שבועות לפני המועד,
אמרה כי המחירים הם :
האון

זוג 589 ש"ח

זוג +1 736

זוג + 2 874

זוג +3 874
3. אני ביום חמישי הייתי אצל רוני גל בבוקר יום חמישי, אמרתי לה בסדר ושתזמין 4 חדרים
חדר זוגי,חדר זוג+ילד+תינוק ושני חדרים משפחתיים .
רוני אמרה כי לתינוקות לא עולה כסף, בכל מקרה אני ציינתי בפניה כי החדר הזוג+ ילד עבורי והבת שלי התינוקת ישנה עם ההורים בחדר הזוגי.
אמרה שתעשה את זה ואין לי מה לדאוג זה יטופל.
הטעיה נוספת של רוני – אמרה לי כי זוג + 1 עולה כמו משפחתית, התקשרתי להאון ונאמר לי כי זה לא נכון וזוג + 1 עולה פחות ממשפחתית, רוני בדקה ואמרה שהיא טעתה ואכן זוג +1 עולה 736 ולא 840
רוני אמרה כי אני אשלם עבור : חדר זוגי, חדר זוגי + ילד,2 חדרים משפחתיים.
במשך כל אותו היום – רוני גל לא ענתה לי לטלפונים, סיננה אותי ורק בסוף היום חזרה אליי- כשטענה כי היתה עסוקה עם לקוחות כל היום ושלחה את ההזמנה והכל מטופל והכל בסדר.
ראוי לציין כי גם אני לקוחה וכשאני ביקשתי להזמין עבורי חדרים – קודם מסיימים עם ההזמנה שלי ורק אח"כ ממשיכים להזמנות הבאות ללקוחות האחרים . אני הגעתי ראשונה באותו היום, אני מציינת כי אני מאד נפגעתי והתאכזבתי מהיחס המזלזל שטיפלו בי באיסתא באותו היום.
4.ביום ראשון, לאחר מכן רוני גל שולחת לי דוא"ל כי אין מקום לחדר זוגי +1 ושאני צריכה לשלם עבור משפחתית.
5. פניתי למנהלת הסניף של איסתא – טכניון, היא כמובן גיבתה את רוני
6.בלית ברירה שילמתי היות ועשינו לאמי מסיבת הפתעה בהאון
7. החדרים שהיינו – כולם היו זהים, חדר של ההורים שלי "זוגי" עבורו שילמנו מחיר זוגי זהה בגודלו לחדר "המשפחתי" שלי ושל אחיותיי
8. מבקשת ברור מקיף של הנושא
9.מבקשת לקבל את סכום הכסף המגיע לי עבור זוג+ילד ולא משפחתי כפי ששילמתי
10.מבקשת פיצוי הולם
11.מבקשת לדאוג שדברים כאלה לא יקרו שוב ושיהיה נוח להיכנס לאיסתא ולא שיגידו לי באיסתא שיש להם לקוחות - שהגיעו אחריי והתקבלו לפניי.
12.אני חשה אכזבה גדולה מאיסתא
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
איסתא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו את הפנייה והיא כרגע בטיפולנו
תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה