פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה 090871243 ש"נפלה" לה נושא התלונה:
לוין אסף שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי תיכננו לטוס יחד להודו ומאוד התלהבנו כאשר ראינו את המבצע שהיה לאיסתא עם אל-על על טיסה לדלהי ב-600$+. מייד קפצנו על ההזדמנות, חברתי דיברה עם הטלפנית/סוכנת יונית ושיריינה ל-24 שעות, בעזרת פרטים אישיים, מקומות בטיסה, זאת עשתה ביום א' ב-9 בבוקר.
באותו ערב התקשרה למרכז ההזמנות בסביבות 9 בערב ורצתה לכרטס את ההזמנה, אבל אז למרות שהשירות של הכירטוס אמור להתבצע, אמרו לה ש"אי אפשר לכרטס עכשיו ושתתקשר מחר בבוקר ב8 וחצי לכירטוס". אז כמובן שהיא עשתה כך והתקשרה ב8 וחצי כדי ש-"24 השעות" לא יעברו לנו, מתברר אחרי זה שהן לא משנות כלום.
חברתי נתנה את כל פרטי הדרכונים של שנינו ופרטי כרטיס אשראי. ואנחנו חשבנו שאנחנו מכורטסים! והיינו נרגשים ומאושרים. אז חשבנו.
לאחר כמה שעות בסביבות 13 מתקשרת אל חברתי הטלפנית ומבקשת את תאריך הלידה שלי והיא נתנה לה. לאחר עוד שעה, בסביבות 14 מתקשרת אל חברתי הגברת הנכבדת ומודיעה לה שההזמנה "נפלה" ושאין לנו מקום בטיסה. לא נותנת סיבה ברורה, לא מסבירה, לא מתנצלת ולא נותנת שום פיתרון! כמובן שליהי בהלם. ה"פיתרון" שהציעה כביכול הטלפנית יונית הוא טיסה ב-800$ (200 יותר מהמחיר המקורי) ושניכנס ל"רשימת ההמתנה" המכובדת. רק כאשר אמה של חברתי, התקשרה להעביר את הביקורת המגיעה ליונית על מעשיה, אז היא הואילה בטובה להתנצל.
אז יש לי כמה שאלות לאיסתא.
איך יכול להיות שזה היחס שנותנת "חברת התיירות המובילה בישראל"?
איך יכול להיות שכרטיסים משוריינים פתאום נופלים להם בין הכיסאות?
איך יכול להיות שלקוחות אחרים מקדימים ותופסים את מקומם של כרטיסים "משוריינים"?
איך יכול להיות שיונית הטלפנית מדברת כרגיל על "הזמנה" ולא אומרת דבר וחצי דבר עד 14 בצהריים על הבעיה ועוד מבקשת את תאריך יום הולדתי?
איך יכול להיות שיונית הטלפנית לא מתנצלת ולא באה לקראתנו? ורק מציעה לנו את רשימת ההמתנה הנכספת.
הרי אם אנחנו היינו אלה שמבטלים ב-14 בצהריים היינו משלמים 200 דולר דמי ביטול לא?
להם מותר לבטל ולנו לא מגיע פיצוי?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכירטוס לאלתר! פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה