פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת נופש לתורכיה ל-10 משפחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשינו הזמנה ל- 10 משפחות בתורכיה , קרמלין-אנטליה. בעת ביצוע ההזמנה בחודש יוני נאמר לנו כי ילד מעל גיל 12 נחשב למבוגר. כיום ישנה מדיניות חדש באיסתא שילד בקרמלין נחשב כילד עד גיל 16. נאמר לנו שמדובר במבצע ושאין אנו יכולים לקבל את ההטבה הזאת כי כבר ביצענו הזמנה, מדובר בהפרש של 467 דולר להזמנה אחת.
קיבלנו את השובר למלון לכל עשרת החדשאים ביחד כאשר בשובר מסווגים חדרים לפי סוגי של זוג + 2, שלושב מבוגרים+ילד, חדר זוגי וחדר לשלישיה. בהזמנה אחת מבין השלוש של שלושה מבוגרים+ילד החליטו בטעות להכניס לסוג חדר של זוג + 2 ילדים. כאשר פניתי לסוכנת שלי היא עשתה לי שיחת ועידה עם נציג מהשטיח המעופף שיגיד לי שאין שום הבדל בחדרים ומאוד כעסה על דרישתי לשנות את שובר המלון. לא ברור לי באיזו חוצפה העזרה להתנהג כך הסוכנת. אני הלקוחה יודעת שהזמנתי שלושה מבוגרים + ילד ושילמתי את המחיר על זה שהוא בהרבה יותר גבוה משני מבוגרים = שני ילדים, תפקידה לבדוק את השובר שהיא קיבלה מהספק שלה לפני שהיא מעבירה אותו ללקוח הסופי, במידה והוא עשה טעות והיא כלל לא בדקה, למה זה צריך לעניין אותי?
מדובר על איסתא גבעתיים, שם הסוכנת מיה זגורי.
+כספי סוג הנזק :
לקבל מיד שובר מתוקן ולהעביר המסר להנהלת איסתא שתדע איזה נציגים מייצגים אותה!!! פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
מיה זגורי סופרוויזר שם ותפקיד:
הלקוחה הזמינה דרכי חבילת נופש לאנטליה כשבהרכב שלה אכן הוזמן ושולם עבור 3 מבוגרים+ילד , לצערי לאחר ביצוע הזמנה התחיל מבצע של הספק שבו ילד נחשב עד גיל 16 וכידוע אין לנו שליטה על מבצעים ושינוי מדיניות של מלון לאחר ביצוע הזמנה.
בעת שחרור החומר ראיתי שבשובר המלון הלקוחה רשומה כזוג +2 לאחר בירור עם נציג החברה נאמר לי שזה רק על גבי השובר ובפועל היא תקבל חדר שמוזמן ל3 מבוגרים וילד כפי ששילמה ואין אפשרות לשנות את השובר והם יעשו כל מאמץ לתקן זאת וכעת זה נמצא בטיפולם. הלקוחה לא מרוצה מהתשובה הנ"ל ולא מוכנה להתאזר בסבלנות בכדי לקבל את השובר החדש שנמצא בטיפול האופרציה של הספק ומתלוננת בכל ערוץ אפשרי ושולחת מיילים נוקבים ומעליבים אעפ"י שהסברתי לה שסבלנות זה כל מה שהיא צריכה...
תגובה:
להמתין לשובר החדש מהספק ...
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה