פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול.שקר,וגרימת עומת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סחרוב ראש"צ כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-2/8/09 הייתי באיסתא בקניון הזהב וטיפלה בי סוכנת בשם שושנה שוורץ.
אישה נחמדה שמכרה לי חופשה בהילטון מלכת שבא בסו"ש.
גב' שושנה הבטיחה לי חדר פונה לים, קומה גבוהה,ויציאה במוצ"ש.
מכיוון שלא שילמתי על זה התקשרתי לוודא איתה ושושנה אמרה לי שלא רק שזה סגור זה גם כתוב בהזמנה ואני מוזמנת לבדוק, בדקתי ואכן כתוב.
הגענו להילטון ופקידת הקבלה הראתה לי כוכבית בסוף הדף שאומרת שזו רק המלצה שהמלון לא חייב לכבד.
קיבלנו חדר בקומה גבוהה שאינו פונה לים, ויציאה במוצ"ש כרוכה בתשלום נוסף.
מאד כעסתי כי שושנה נתנה לי להבין שזה סגור ואז הפקידה במלון אמרה: "אנחנו רגילים לזה היא לא הסוכנת היחידה שעובדת על אנשים ומבטיחה הכל כדי למכור".
אז אני פונה אליך שושנה שוורץ היקרה ולממונים עליך ושואלת אותך, למה?
אני הגעתי אליך סגורה על העיסקה,לא ביקשתי ממך חדר פונה לים, למה היית צריכה לפגוע כך באמון שלי.
כן ביקשתי ממך יציאה במוצ"ש למה לא אמרת שזה כרוך בתשלום וכל מה שנתת לי כביכול הוא בגדר המלצה בלבד שאינה מחייבת וזה אכן רשום בקטן בקצה הדף.מידע שמעולם לא טרחת למסור לי.
אני חושבת שחברה גדולה ורצינית כאיסתא צריכה להתייחס בכובד ראש לשקרים אלו ,במיוחד שלא היית צריכה לשכנע אותי לקנות,אני זו שבאתי אליך סגורה על העיסקה.
אני מקווה גב' יפעת גרודצקי שסוכנת זו תתן את הדין על עוגמת הנפש שהיא גרמה לנו.
תודה
ליליאן מייבסקי
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה