פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על עיסקה מספר 090944864_01 נושא התלונה:
פרץ אלעד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

לאיסתא שלום

ברצוני להביע את אכזבתי הקשה מרמת השירות אותו קיבלתי מחברתכם.

ולהלן העובדות:

- ביום ו 14/08/2009 בשעה 11:00 בקירוב, התקשרתי למרכז ההזמנות הטלפוני שלכם ולאחר שיחה עם נציגה בשם לירז רכשתי חבילת נופש לחדר זוגי באנטליה בתאריך יציאה ה 16/08 בסך 605$ כפוף לאישור המלון.
- בשעה 13:00 בקירוב, התקשרה אליי נציגה אחרת העונה לשם אורית והודיעה לי כי המלון אותו הזמנתי לא אושר אך המליצה לי על מלון אחר בעלות חבילה של 589$ וביקשה ממני להישאר זמין בשעה הקרובה על מנת לקבל אישור סופי.
- כעבור כשעה התקשרה אורית והודיעה כי באופן סופי החבילה אושרה בסכום הכתוב מעלה ונפרדנו בברכת שבת שלום.
- כעבור שעה נוספת ,ב 15:00 בקירוב ולאחר שקיבלתי אישור סופי להזמנה, התקשרה שוב אורית אך מכיוון שלא הצליחה להשיג אותי היא יצרה קשר עם מאור- החבר איתו נסעתי שלא היה מודע כלל לפרטי החבילה שרכשתי והודיעה לו שהמלון לא אושר ועלינו להוסיף עוד כ 50$ והעבירה את השיחה בפתאומיות לנציג בשם יניב שמבחינתו הסביר שכדאי לנו לאשר את החבילה וליצור קשר למחרת, יום שבת החל מהשעה 15:00 על מנת לקבל פרטים סופיים ובמידה ונרצה נוכל לבטל את העיסקה. ( אני מציע בחום שתשמעו את הקלטת השיחה הזאת על מנת שתבינו את רמת ה "איכות" של הנציגים שלכם).
- למחרת התקשרתי שוב למרכז ההזמנות על מנת לקבל את פרטי העסקה ולהבין כמה בכלל אנו אמורים לשלם ובשיחה עם נציגה בשם רחלי היא הסבירה לי שבניגוד למה שאמר יניב אין ביכולתה לעזור לי משום שתפקידה הוא אך ורק לפתוח הזמנות חדשות ולא לטפל בהזמנות קיימות ועליי להתקשר שוב ביום א שלמחרת ( היום בו אני אמור לטוס) ולדבר עם אורית או יניב.
- כעבור כשעה התקשרה אליי רגינה והודיעה לי שהיא שולחת לי את פרטי העסקה ועליי לאשרה, במייל שקיבלתי הופיעו אכן פרטי העיסקה בסך 612.5$ ללא ביטוח וריבית על האשראי והחזרתי הודעה בה אני מאשר את פרטי העסקה.
- כעבור מספר דקות קיבלתי את החשבוניות ולהפתעתי הסכום הנקוב בהם היה 662.4 $ אותו כמובן שלא אישרתי ובתגובה שלחתי הודעה המצורפת למכתב זה בו הסכום היחידי אותו אני מאשר הוא 612.5$ ועקב הבלאגן השורר אצלכם אני משאיר לי את הזכות לבטל את העיסקה.
- למחרת יום א (היום בו אני אמור לטוס) בשעה 9:00 בקירוב התקשרתי שוב למרכז ההזמנות על מנת לדבר עם אורית או יניב ולעשות סדר בבלאגן אך שניהם לא היו נוכחים ובשיחה עם לירז שבאמת ניסתה לעזור לי ( ועל כך היא ראויה לשבח) הובהר לי כי אין ביכולתי לבטל את ההזמנה ועל מנת לדעת כמה אני אמור לשלם בכלל היא תבקש מאורית להקשר אליי באופן דחוף כשהיא תגיע בשעה 11:30 בערך.
- בגמר השיחה עם לירז שלחתי שוב הודעה כי הסכום היחידי אותו אני מאשר לתשלום הוא 612.5$
- בשעה 12:30 כאשר כבר היינו ברכבת לכיוון נתב"ג התקשרה אליי אורית ובצעקות ( נציגת שירות לקוחות צועקת על הלקוח!) מודיעה לי שיש לה אישור מילולי ממאור לביצוע העיסקה ומהירות תוך שהיא מודיעה לי שהיא תחזור אליי ( מה שלא קרה עד עצם היום הזה) ניתקה את השיחה ( גם את השיחה הזו עם נציגת המופת שלכם אני מציע שתישמעו).
- חשבונותינו חויבו עבור העיסקה בסך 662.4$ למרות שהדגשתי שעיסקה זאת אינה מאושרת.

הרשו לי לציין כי אני נוסע לחו"ל בתדירות גבוהה אך בכזו חובבנות וחוסר מקצועיות משווע לא נתקלתי מעולם.
אי לכך ובהתאם לנאמר מעלה אני מודיע באופן חד משמעי שבמידה ולא יחוזר סכום ההפרש בין העיסקה שאישרתי לבין הסכום שגביתם ובנוסף נקבל פיצוי הולם על מסכת זאת עד יום א 6/09/2009 תוגש נגדכם תביעה על גניבה והטעיית הצרכן ובנוסף תבוצע פנייה לתיקשורת על מנת לפרסם סיפור זה.

Elad Perez, M.B.A
Shipping Department
Oil Refineries Ltd
( Tel : 972-4-8788350
ÈMob : 972-52-6065472
6 Fax : 972-4-8788771
* Email : [email protected]

OIL REFEINERIES LTD


From: פרץ אלעד
Sent: Sunday, August 16, 2009 10:27 AM
To: '[email protected]'
Cc: 'Liraz Sharbaf'
Subject: FW: 090944864_01



לאיסתא שלום
עקב הבלאגן השורר אצלכם וחוסר התיאום בין המחיר שאישרתי לחשבוניות ששלחתם הרינו מודיעים כי הסכום שאישרנו במכתב המצורף מטה (612.7$ ללא ביטוח וללא ריבית) הינו הסכום הסופי אותו נשלם
בברכת כל טוב
אלעד פרץ מספר ת"ז 040165805
מאור בנזינו מספר ת"ז 049841802

From: פרץ אלעד
Sent: Saturday, August 15, 2009 6:06 PM
To: 'Regina Nudelman'
Subject: RE: 090944864_01

רגינה שלום
הרינו מאשרים את הפרטים הרשומים מטה
אנא ודאו כי התשלום מבוצע ב2 כרטיסי אשראי נפרדים כפי שניתנו בשיחה עם לירז בתאריך 14.08.09
שבת שלום
אלעד פרץ מספר ת"ז 040165805
מאור בנזינו מספר ת"ז 049841802

From: Regina Nudelman [mailto:[email protected]]
Sent: Saturday, August 15, 2009 5:31 PM
To: פרץ אלעד
Subject: 090944864_01

http://heb/index.asp http://heb/index.asp
לידיbenzino maor תאריך: ___14.8_להחזיר חתום לפקס: 7777802 - 03
לקוח יקר בכל פנייה בנושא הזמנתך ניתן לפנות אלינו לכתובת- [email protected]
אישור הזמנת שירותי תיירות
אני הח"מ ‎PEREZ ELAD (יש לוודא כי השם המופיע לעיל תואם את הרישום המדויק של השם בדרכון) ת.ז ‎040165805‎ מתחייב/ת לשלם לחברת איסתא ליינס את תמורת הזמנת שירותי התיירות, שהוזמנו בדוקט ‎090944864 ‎לרבות דמי ביטול /שינוי בסך של 100%. לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום פירעון כל התשלום בפועל, והכל בהתאם לתנאי ההזמנה המפורטים בטופס ו/או על גבי דף תכנית הנסיעה.
יעד הנסיעה בהלוך ‎AYT שדה תעופה‎ANTALYA בתאריך ‎16/08/2009
יעד חזור ‎TLV שדה תעופה‎TEL AVIV תאריך חזור ‎20/08/2009. ‎
שעות הטיסה , נכון למועד ביצוע ההזמנה: יציאה ‎1605 חזרה ‎1520
בית המלוןfame residence lara ‎ מתאריך ‎16/08/2009 עד תאריך ‎20/08/2009 סטטוס מלון ‎מאושר ‎
בסיס ארוח ‎__al____

הוצע ללקוח לעשות בטוח בריאות : אישר
‎ביטוח בריאות :נופשונית 16-20.8
תאריך תחילת הביטוח 16.8תאריך סיום הביטוח ‎‎‎20.8 ‎‎‎.
התשלום יתבצע באמצעות כרטיסי האשראי מסוג ‎VA שמספרו ‎2546 מספר CVV
ותוקפו ‎28/02/2012 סך של _____612.7 + 612.7_ $, לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום פירעון כל התשלום בפועל
העסקה תבוצע ___51__ תשלומים + % ___3.47___ תוספת אשראי. לתשומת לבך,בתשלום באמצעות כרטיס אשראי ייתכן ותחוייב ע"י חברת האשראי בעמלות ואו תוספות בכפוף להסכם שלך אל מול חברת האשראי.
תנאי ההזמנה
דרכונך הישראלי חייב להיות בתוקף לפחות לחצי שנה מיום היציאה וזאת בטרם ביצוע ההזמנה. עלייך לבדוק כי השמות בהזמנה תואמים את השמות בדרכון. * חלה עליך החובה לבדוק ולוודא את הצורך באשרות כניסה למדינות הביקור אליהן תטוס אל מול השגרירות הרלוונטית. חובה עליך לציין אם הנך בעל אזרחות זרה/ כפולה/ תעודת מעבר . * בעלי תעודות מעבר, חובה עליכם לעדכן את סוכן הנסיעות בהתאם. * חובה עלייך לעדכן את סוכן הנסיעות באשר למגבלותיך הרפואיות. *נשים בהריון חייבות להצטייד באישור הריון תקין בשפה האנגלית.
אנו מזמינים עבורך את חופשתך באמצעות סיטונאי תיירות שונים בישראל המוכרים כאמינים ומקצועיים. השירותים המוצעים מבוצעים על אחריותם הבלעדית של סיטונאי התיירות. עם זאת, נציגינו יעשו כמיטב יכולתם לסייע לך בכל שאלה, בירור או חלילה תקלה. * כל הזמנה הנעשית במשרדינו היא בגדר בקשה בלבד עד לקבלת אישורים סופיים מן הסיטונאים.
הבטחת מחיר: הלקוח יוכל להבטיח לעצמו את הצעת המחיר שניתנה לו ביחס להזמנתו, רק בהתקיים בו זמנית של שני התנאים: תשלום מלא בגין הנסיעה וקבלת חומר הנסיעה ליד. טיסות: הטיסות המוצעות הינן באחריותן הבלעדית של חברות התעופה השונות.שעות,מועדים ומספרי הטיסות,חברות התעופה ומסלוליהן, לרבות נחיתות הביניים, עלולים להשתנות, ולעיתים ללא כל הודעה מוקדמת.חברת איסתא אינה נושאת באחריות לשינויים שיחולו בטיסות, ועל כן לא נוכל להיעתר לבקשות על החזרים ו/או פיצוי בגין שינויים שחלו בשעות הטיסות ו/או ביטולי טיסה ו/או תשלום שישלם האורח במלון על דחיית המועד לפינוי החדר,אובדן לילה במלון,ארוחות נוספות וכיו"ב. * חלה עלייך החובה לאשרר את טיסת החזור 72 שעות לפני מועד הטיסה, ולהתעדכן אודות השינויים בפרטי הטיסה. אשרור הטיסה מתבצע מול משרדי הקשר ביעד הרלוואנטי. לתשומת לבך, המשרדים בחו"ל סגורים בדרך כלל, בימי שבת וראשון. * עליך להתייצב בשדה התעופה 3 שעות לפני ההמראה. * חברת איסתא לא תישא באחריות בכל הנוגע לאובדן/עיכוב בהגעת כבודה.
בתי מלון: דרגות בתי המלון נקבעות ע"י משרד התיירות המקומי בכל מדינה ואינן ניתנות להשוואה עם המלונות בארץ או בין מדינות שונות. אנו מחויבים להציג את בתי המלון לפי דרגתם הקבועה ע"י המוסדות הרשמיים באותה המדינה, גם אם אינם זהים ברמתם למלונות באותה דרגה בישראל או בכל מדינה אחרת. אם חלילה נתקלת בבעיה, עליך לפנות לצוות המלון ו/ או לספק המקומי שפרטיו מופיעים על השובר, על מנת להגיע לפתרון הולם כבר במהלך החופשה. סיטונאי התיירות שומרים לעצמם את הזכות במקרה של תפוסת יתר במלון להעביר אורחים למלון חלופי ברמה דומה. הפעלת מערכת מיזוג אויר בבתי המלון בשליטת המלון בלבד, וכפופה לחוקי המדינה ו/או הנהלת בית המלון. חלוקת החדרים במלון מתבצעת בשיטת היצע ע"פ הקיים ותלויה בתפוסת החדרים במלון באותו יום. בעניין אישור ההזמנה לתשומת לבך, במידה ויתקבל מלון אלטרנטיבי שהינו בתוספת מחיר למלון המקורי שהוזמן ולא אושר, תוספת ז
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה