פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תנאי מהותי בעסקה ללא אפשרות להשתחרר ממנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות
שלום רב
הזמנתי באמצעות איסתא טיסה לתאריך 24 בספטמבר הזמנה 090753152
ב 21 לחודש מתקשרים מאיסתא לשנות את מועד הטיסה חזרה משעות הצהריים ל 21:00
זה קורה נכון ?
אך את החדר אצטרך להחזיר ב 12:30
אני מגיע לטיול עם שתי תינוקות, בת חודשיים ובת שנתיים וברור שאיני מתכוון לבלות איתן בלובי המלון משך חצי יום !!!
במקרה כזה חברה שמתנהלת באופן תקין עושה אחת מ 3
1. יתאמו מול המלון שאוכל להשאר בחדר עד לשעות אחה"צ ללא תוספת מחיר
2. ימצאו טיסה אחרת שאוכל לעלות עליה
3. יאפשרו ביטול ההזמנה ללא עלות מצידי כיוון ששינו פרט מהותי בעסקה
כספי סוג הנזק :
לקבל שירות ללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוח רכש חבילת נופש כשאר חתום על הסכם ובו מצויין מפורשות כי החבילה כוללת טיסות שכר,הוסבר ללקוח לאחר שהודענו לו כי הטיסה נדחית כי ברגע הצק אין במלון מוזמן לבקש צק אאוט מאוחר כמובן שבית המלון יבקש תוספת תשלום תגובה:
לקוח שרוכש חבילת נופש הכוללת טיסות שכר צריך לקחת בחשבון שינויים כאלה או אחרים ולקחת בחשבון שלעיתים קיימים שינויים גם ברגע האחרון של הטיסות ויכול מאוד להיות שבכלל אל יהיה מודע לשינוייים אלא מראש
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה