פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העמדה בהסכמים נושא התלונה:
כהן אייל שם/כינוי:
‏שבת ‏04 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חדר על בסיס 2 מבוגרים +2 ילדים ( מגיל 2-12 ) קבלתי חדר עם 3 מיטות ולול לתינוק. כול הנסיונות להחליף למיטה לא נענו מאחר ונאמר לי "שמצטערים אנחנו מלאים " וגם כאשר התקשרתי לארץ לאחר אין סוף ניסיונות והעברת טלפונים נאמר לי " שזה חמור מאוד ומיד יסדרו את זה בחצי השעה הקרובה " דבר לא נעשה .יש לי תמונה של הלול +כרטיס כניסה לחדר שמצויין עליו 2+2 .הילד שלי עבר את גיל 3.5 .50$ פיצוי לא מכסה את העלבון והכסף שהוצאתי לטיול השנתי 1760$ גם לא מקובל שהם טוענים שהם רק המתוכים בעיסקה .
עלבון ואי נוחות סוג הנזק :
פיצוי או הליכה לבית משפט לתביעות קטנות פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוח הנ"ל קיבל פעמיים תשובה מחברתנו על הנושא ומספק החבילה
הראשונה בתאריך 06/04/08 ושניה 16/09/09
תגובה:
הוצא לו מספק החבילה פיצוי של 50 דולר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה