|
|
|
|
|
|
אי העמדה בהסכמים |
נושא התלונה: |
כהן אייל |
שם/כינוי: |
שבת 04 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי חדר על בסיס 2 מבוגרים +2 ילדים ( מגיל 2-12 ) קבלתי חדר עם 3 מיטות ולול לתינוק. כול הנסיונות להחליף למיטה לא נענו מאחר ונאמר לי "שמצטערים אנחנו מלאים " וגם כאשר התקשרתי לארץ לאחר אין סוף ניסיונות והעברת טלפונים נאמר לי " שזה חמור מאוד ומיד יסדרו את זה בחצי השעה הקרובה " דבר לא נעשה .יש לי תמונה של הלול +כרטיס כניסה לחדר שמצויין עליו 2+2 .הילד שלי עבר את גיל 3.5 .50$ פיצוי לא מכסה את העלבון והכסף שהוצאתי לטיול השנתי 1760$ גם לא מקובל שהם טוענים שהם רק המתוכים בעיסקה .
|
עלבון ואי נוחות |
סוג הנזק : |
פיצוי או הליכה לבית משפט לתביעות קטנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אינה וולוך-נציגת שירות |
שם ותפקיד: |
הלקוח הנ"ל קיבל פעמיים תשובה מחברתנו על הנושא ומספק החבילה
הראשונה בתאריך 06/04/08 ושניה 16/09/09 |
תגובה: |
הוצא לו מספק החבילה פיצוי של 50 דולר |
פתרון: |
|
|
|