פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיב השירות ואמינות החברה נושא התלונה:
נייבורגר דריה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוקד מכירות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי הטרי מועניינים לצאת לירח דבש בפריז, פנינו לחברת איסתא על מנת לרכוש כרטיס טיסה ומלון הולם לצורך המאורע. השיחה הראשונה שלי עם חברת איסתא התקיימה ב 29/9/09 מול נציג בשם אלירז, הבעתי את רצוני והוא כמובן שש לעזור והציע לנו דיל בין התאריכים 11/10/09-15/10/09 ע"ס 6103 ש"ח,לאחר שסיכמנו את פירטי הטיסה היה אמור לשלוח אליי חוזה, אך במקום בחוזה הגיעה שיחת טלפון מאלירז על פיה המחיר לעיסקה שביצענו עלה וכרגע הינו עומד ע"ס 6503 ש"ח. לא הסכמתי למחיר החדש וביקשתי מנהל, לכן העביר אותי לבחור בשם אמיר, בשיחה מול אמיר נאמר לי שוב שאין אפשרות לשנות את המחיר לכן ביקשתי מאמיר לבטל את ההזמנה. יום למחרת יצרתי שוב קשר עם חברת איסתא, שוחחתי עם נציגה בשם מאיה , ההצעה שלה הייתה זהה להצעה האחרונה שקיבלתי 6503 ש"ח, הפעם הסכמתי לקבל את ההצעה של איסתא, מסרתי פירטי כ"א, לאחר קבלת כ"א שלי מאיה לפתע שינתה את מחיר העיסקה ב 10$ נוספים לכל אדם, שוב פעם הסכמתי לעליית המחירים של איסתא ומאיה שוב ביקשה ממני להמתין וכאשר חזרה העלתה את המחיר לאדם ב 80 אירו(שימו לב שכל פעם התמחור של איסתא לפי שער מטבע אחר)לעליה הנ"ל כבר לא הסכמתי, איך יתכן שב24 שעות המחיר מתיקר 4 פעמים ובהפרשים משמעותיים כל כך, מאיה העבירה אותי שוב לאמיר שהציג עצמו כמנהל, לאחר דין ודברים סיכמנו על עליה של 20 ארו לאדם סה"כ- 6915 ש"ח לעיסקה כולה. אמיר ביקש שאמתין עד 72 ש' לאישור המלון ובינתיים דרש שאחתום על העיסקה את פירטיה שלח לי במייל. בחשיבה שניה על העסקה הנ"ל החלטתי לוותר ולא לחתום על הטפסים, לכן התקשרתי לאיסתא ( הפעם שוחחתי עם טניה) ביקשתי לבטל את העיסקה שחייבו אותי בכ"א אך ברצוני להדגיש כי לא חתמתי עם שום מסמך עם איסתא, אלא רק מסרתי להם את פירטי כ"א, טניה סרבה בתוקף לבטל את העיסקה בטענה שנשלחה כבר בקשה למלון ולכן זה מחייב אותי לסגור את העיסקה עם איסתא ולא איסתא יחייבו אותי בדמי ביטול ע"ס 100% מהעיסקה. על פי מיטב ידיעתי ( שהתוודעה לי בדיאבד) כל עוד לא חתמתי על הסכם כלשהו אני לא מחוייבת לשום דבר, אבל משום שבאותה שיחה לא הייתי מודעת לכך ואותה הנציגה לא השאירה בידי ברירה אחרת חתמתי על המסמך. בשיחה נוספת שהתקיימה מול בעלי לאיסתא בתאריך הנ"ל נמסר לו שכל זמן שלא חתמנו על עיסקה ניתן היה לבטל אותה אבל משום שהעיסקה כבר נחתמה לא ניתן לבטלה, אין לכם מושג כמה עזה הייתה תחושת העלבון, פשוט הרגשתי שעבדו עליי ונצלו את חוסר הידע שלי בתחום. ממש אנסו אותי לחתום ולאחר שחתמתי נופפו לי בחתימה שלי ואמרו לי שכרגע אין מה לעשות כי הרי כבר חתמתי להם. מסכת האיסורים שלי מול חברת איסתא לא הסתיימה כך, לאחר שהמתנתי 72 שעות כפי שנקבע מולם ולא חזרו אליי מאיסתא, התקשרתי אני אליהם על מנת לברר מה עלה בגורלו של המלון והאם התקבל אישור מהספק, שיחה ראשונה שיזמתי בנושא הייתה ב 4/10/09 בשעה 9:00 בה נאמר לי כי עדיין אין תשובה וציינו שיחזרו אליי תוך שעתיים עם תשובה סופית , לאחר שעתיים כאשר איסתא לא יצרו איתי קשר, שוב פניתי אני אליהם, להפתעתי הייתה תשובה חלקית: אין מקום במלון שהזמנתי אבל כרגע כדי לקבל חלופות אחרות עליי להמתין למאיה ( זאת שסגרתי מולה את העיסקה) שעה, שוב המתנתי וכמובן שמאיה לא התקשרה, אז אני התקשרתי , לאחר שטיילתי בין המוקדים השונים במשך 10 דקות וניתקו לי מספר שיחות, כמובן שבכל שיחה התבקשתי להציג מחדש את הנושא בגינו פניתי וכמובן שלאף אחד לא היה מענה לכן הוא העביר אותי לנציג הבא וכן הלאה והלאה , לאחר מס' שיחות כאילה כאשר כבר התיאשתי וביקשתי מנהל, מאיה יצרה איתי סוף סוף קשר, ההצעה של מאיה הייתה זהה במחיר ובמועד פרט למלון ששונה בהתאם לזמינות החדרים, המלון הנ"ל לא מצא חן בעניי אבל משום שלא הייתה ברירה ( מועד הטיסה קרוב) הסכמתי לקבל את האלטרנטיבה, תמורת פיצוי הולם לכל מסכת הגהנום שעברתי מולם, כמובן שמאיה לא הבינה כלל מה לא היה בסדר והוסיפה כמה צעקות כדי לשפר את מצב הרוח שלי, כאשר השיחה מול מאיה לא תאמה לרוחי ( בגלל אופי השיחה וחוסר האדיבות בקולה) ביקשתי מנהל התווכחה ציינה שאין מנהל ומאחר והתעקשתי קיבלתי מנהל כעבור 20 דק' ושמו אליאנו גם איתו השיחה לא הייתה כ"כ נעימה, התפרץ לדברי ולא היה נכון לשמוע את מעייני, כאשר הבנתי שאין עם מי לדבר ואין לי הרבה אפשריות אישרתי את העיסקה שהציעו לי בתנאי שאקבל אישור מיידי על הטיסה והמלון,אמיליו הבטיח שברגע שאחתום על העיסקה החדשה , הוא ישלח לי את הכרטיסים, העסקה הגיעה- חתמתי עליה.לאחר שעה מגיע אלי מייל מנציגה בשם נטליה עם בקשה שנית לחתם על עסקה. התקשרתי לאסתא במטרה לבצע בירור מדוע הזמנה בסטטוס ממתין אם אמיליאנו (מנהל מכירות) אמר לי שעסקה הנ"ל באישור מיידי. הגעתי לנטליה נציגת ביצוע הזמנות,היא אמרה לי שלא יכולה להתחייב בפני שאני אקבל אישור על טיסה ומלון באותו יום. ביקשתי להעביר אותי ישירות לאמיליאנו -נטליה לא הסכימה אמרה לי לחייג שוב אני אמרתי שאני אמתין לעברת השיחה לאמיליאנו נטליה ניתקה לי את השיחה בפנים בלי לעביר אותי . אני חייגתי שוב למוקד מכירות ,לאחר המתנה של 7 דקות הגעתי לסוכן שבקשתי ממנו לעביר אותי לאמיליאנו לאחר שלא הסכמתי להסביר בפעם הנוספת את הסיבה הוא פשות ניתק את השיחה. התקשרתי שוב הגעתי לנדב נציג מכירות שגם ניתק לי את השיחה ברגע שהתעקשתי לדבר עם אמיליאנו. לאחר שחייגתי בפעם 4 והגעתי לאמיליאנו סוף סוף הוא התחיל שיחה בצעקות "מדוע אני מחייגת?" נסיתי להסביר את העניין הוא לא היה מוכן להקשיב אמר שאני אקבל אישור עסקה במייל וזה האישור למלון וטיסה ברגע שרציתי לשאול אותו עוד מה שהוא נוסף הוא פשוט ניתק.
לאחר כמה דקות קיבלתי אישור לעסקה ועדיין לא קבלתי כרטיסי טיסה והזמנה למלון. אבקש ממכם לטפל בנושא הזה ולבדוק האם ניתן לפצותי על כל עוגמת הנפש והבכי והריבים עם בעלי הטרי שעבו עליי בימים האחרונים
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה כמה הצעות בסופו של דבר הסכימה להצעה מסויימת וחתמה על הסכם באם לא רצתה לשלם את סכום ההצעה לא הייתה חייבת לבצע את העסקה תגובה:
בסופו של דבר הלקוחות ביצעו הזמנה כמו שצריך שדילמו וטסו שלשלום כעט נמצאים באמצע החופשה בחו"ל בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה