תלונות איסתא

מקרה מצער נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
הגענו לשדה תעופה בניו יורק על מנת לחזור לארץ אם חברת czech airlines בעקבות תאונת דרכים שקרתה בדרך לשדה התעופה התעקבנו והגענו לשדה התעופה שעה לפני הטיסה אך לצערנו היתה שם דילת קרקע בדלפק וגם המנהלת שלה נוכחה בדלפק לידה שעדין לא סגרו את שתי הדלפקים ולפנינו אף דילת הקרקע טיפלה במישהו וכאשר אנו הגענו לדלפק למסור את המזוודות הדילת אמרה כי היא כבר סגרה והיא ממהרת ואין מה לעשות ולכן היא לא יכולה לקבל אותנו כל זאת נעשה בצורה ממש משפילה שאלנו אם יש אם מי לדבר ואז המנהלת שלה שישבה לידה אמרה אני המנהלת ואין מה לעשות תתקשרו לחברה על מנת להחליף תאריכים. (אין בשדה דלפק של החברה הצכית) ואף לא הסכימה לתת לנו את המספר של החברה או את הכתובת שלה פשוט נפנפה אותנו.
לאחר זמן שחיפשנו את המספר או את הכתובת ניגשנו לדילת קרקע אחרת של חברה אחרת והיא נתנה לנו את הטלפון שלהחברה הצכית בניו יורק מחוסר ברירה התקשרנו לחברה הצכית בניו יורק והם טענו שעל מנת להחליף את התאריך מהתאריך הנקוב אנחנו צריכים לשלם כל אחד 700 דולר כאשר את הכרטיס עצמו לא קנינו בסכום כזה. אנחנו טסים לחו"ל לא פעם ראשונה ויודעים כי במקרה כזה בדרך כלל נותנים תאריך אחר שיש מקום ללא תשלום נוסף. ואף לאחר בירור אם עוד אנשים וסוכני נסיעות נוספים בארץ ובניו יורק נאמר שהם היו צריכים לתת לנו תאריך חדש ללא תוספת בתשלום מה שלא קרה במקרה זה.
אנחנו התקשרנו לסוכנת נסיעות וסיפרנו לה על המקרה היא התקשרה לחברה בארץ לטענת והם אמרו לה שאנחנו צריכים לשלם כ- 750 $ על שתי הכרטיסים מה שלא נאמר לנו בשום צורה בבוקר שקמנו ראינו מייל מהסוכנת שהיה כבר כרטיסים חדשים לא הבנו מה זה אומר ואז התקשרנו הביתה כדי שיבררו איתה מה קורה מסתבר שהיא קנתה לנו כרטיסים חדשים בסכום הזה מבלי ידיעה שלנו בכלל ובגלל הפרשי השעות נאמר כי אין מה לעשות כבר מאוחר והחברה הצכית בארץ סגרו כבר את המשרדים ולא ניתן לבטל את התשלום ומחוסר ברירה בכדי שלא נקבל עוד קנס טסנו חזרה לארץ ובטיסה שטסנו אף היו מקומות פנויים. בבוקר אצלנו בניו יורק ניסינו לעשות הכל בכדי לראות איך אנו לא נשלם על הכרטיסים. החברים ששהינו אצלם התקשרו לחברה הצכית בצכיה לראות מה ניתן לעשות ושם הם דיברו אם אחראי ונאמר להם לאחר שכנועים שאין בעיה הוא יבדוק מתי יש מקום בטיסות הקרובות וכאשר הוא בא לבדוק ושאל את השמות שלנו ואת מספרי הכרטיסים הוא התחיל לצחוק ואמר אבל יש להם כבר כרטיסים חדשים שכבר שולמו אז איך אתם רוצים שאני יעזור עכשיו?
כלומר אפילו אנחנו שאנחנו אנשים פשוטים ולא סוכני נסיעות מנוסים הצלחנו להשיג מה שהסוכנת לא הצליחה כי לטענת ואנחנו מאמינים לה היא דיברה אם החברה וזה מה שניתן לעשות.
יצא מצב ממש לא סימפטי הגורם לנו לתחושה רעה מכיוון שאנו סטודנטים שבשביל לטוס עבדנו קשה מעוד ואף לקחנו הלוואה ובשבילנו לשלם עוד סכום כזה זה ממש קשה. להזכירכם סטודנטים לא יכולים לעבוד במשרה מלאה ולכן בשבילנו זה המון כסף