פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ולקוי של נציגי החברה והמון הבטחות שווא. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוקד טלפוני- הזמנות כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: מס' הזמנה 090922047

שלום רב,

1. בתאריך ה-09/09/2009 ביצעתי הזמנה בחברתכם לחופשת ירח דבש באנטליה. חשוב לי לציין כי ביצעתי הזמנה דווקא בחברתכם ולא דרך חברות זולות יותר מאחר ובעלי התעקש לסגור את החופשה דרככם מאחר ולטענתו ביצע כמה הזמנות דרככם ותמיד היה שבע רצון.
2. שוחחתי עם נציג מטעמכם בשם שלומי גלדי וביצעתי עימו הזמנה.
מהרגע שסגרנו את העסקה החלה מסכת הייסורים.
3. בערב של אותו היום חזר אליי שלומי וטען כי לצערו לא אישרו את המלון שכל כך רצינו "ווג" ולכן נאלץ למצוא מלון אחר. לאחר דין ודברים מצאנו מלון אחר "ונציה פאלאס". חשוב לציין שהתפשרנו על המלון מאחר וקיבלנו המלצות רבות על המלון ווג והמטרה הייתה לשהות במלון הנ"ל.
4. לאחר מס' ימים, לאחר שהשלמנו עם העובדה כי הנסיעה לא תהיה בדיוק כפי שציפינו והתפשרנו על כך, מגיע טלפון נוסף משלומי.... שאלתי אותו: "מה הפעם?" ואז הוא התנצל ואמר כי הטיסה חזרה הוקדמה בלילה אחד ובמקום לחזור ב- 27/09/2009 בשעה 08:00 נחזור ב26/09/2009 בשעה 00:40. הסברתי לשלומי כי מדובר בלילה פחות ועל כן המחיר כבר אינו ראוי והוגן לחבילה. שלומי אמר כי יבדוק את הנושא ויחזור אליי, בינתיים פנו אליי נציגות אחרות מטעמכם ע"מ לשלוח לי את כרטיסי הטיסה והאישורים הנדרשים וכשהסברתי להן כי שלומי אמור לבדוק לי לגביי זיכוי והן זלזלו בדבריי והחלו להעביר אותו מאחת לשנייה ע"מ לנסות לברר את הנושא. לאחר כמה שעות שלומי בדק את הנושא וטען כי נאלץ לעזוב את המלון בשעה 12:00 בצהרים ב26/09/2009 ויאספו אותנו מהמלון בשעה 21:40 אך נקבל זיכוי של 100$ לאדם.
לאחר שיחות רבות עם בעלי וניסיון להתפשרויות הסכמנו לקבל חזרה את הזיכוי ולשהות במשך כמעט 10 שעות ללא חדר במלון וללא מזון (יש לציין כי אין בקרבת המלון אף מסעדה או מקום לרכוש מזון).
5. לאחר שחזרנו פניתי שוב ל"איסתא". בתאריך 15/09/2009 שוחחתי עם נציג בשם אלעד נוטקוביץ ושאלתי מתי נקבל את הזיכוי הכספי מאחר וגביתם את כל התשלום ולא בוצע זיכוי של הכסף. לדברי אלעד, יגיע אלינו צ'ק לסניף איסתא הקרוב (בקרית-אונו) עד ה02/10/2009. אלעד אף שלח לי מייל בנושא כי הצ'ק ישלח לסניף.
6. לאחר שראיתי שהצ'ק לא מגיע לסניף, פניתי שוב לחברתכם ב21/10/2009 לאחר חודש, קצת יותר, ונאמר לי כי יהיה לי זיכוי בחברת האשראי. כששאלתי מתי יהיה הזיכוי נאמר לי שזה לא באחריותכם אלא באחריות חברת האשראי. הסברתי כי אלעד הבטיח כי זה יגיע הצ'ק ופשוט הנציגים העבירו אותי מהאחד לשני. ממחלקת שירות הלקוחות למחלקת האופרציה במשך 4 פעמים. חשוב לציין כי הבחורות במחלקת האופרציה צעקו עליי ולא היו מוכנות כלל לעזור.
וכך לאחר "פינג-פונג" בין המוקדים ביקשתי שיעבירו אותי לאלעד. לדברי אלעד הזיכוי יועבר לי דרך חברת האשראי רק בחודש הבא.
7. לסיכום, ברצוני לציין את היחס המזלזל שקיבלתי מנציגי השירות והמכירה שלכם וממחלקת האופרציה. כולם ניסו להתנער מהאחריות ולהעביר אותי מאחד לשני מיום שביצעתי את ההזמנה ועד היום. כמו כן, יש לציין כי טרם קיבלתי את הכסף על אף שנאמר לי שאקבל אותו ב02/10/2009 ולפי זה נערכתי בחשבוני.

אבקש התייחסותכם הרבה לנושא,
מקווה שנוסעים אחרים לא יחוו את אותה "חוויה" שאני עברתי אתכם.
אני בספק אם אבצע הזמנות בחברתכם. הפסדתם לקוח קבוע שלכם וכרגע גם לקוחה חדשה.
בברכה,
סיון וחיים בן זכרי
ירח דבש לא כמתוכנן סוג הנזק :
זיכוי כספי ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה זוכתה זוכתה בחברת האשראי בתאריך 15/10/09
חברת איסתא עזרה ללקוחות בכל מה שרק יכלה גם הזיכוי שהגיע ללקוחות עקב קיצור השהות הכסף יצא מהספק שלא תמיד מחזיר כסף עקב הקדמת טיסה כי הטיסה היא טיסת שכר,בחברתנו ניתן לקבל החזר כספי או בצק או בכרטיס אשראי ברגע שזה עדיין אפשרי אז ההחזר הוחזר בכרטיס האשראי
תגובה:
הלקוחות קיבלו את כספם וקיבלו שרות מכל מחלקה ומחלקה בשרותיות מלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה