פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בכרטיסים למשחק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום קוראים לי כפיר , אני ועוד 2 חברים עשינו דיל דרך איסתא למשחק של ברצלונה מול סנטאנדר מה19-22 לפברואר ועוד שידרגנו כרטיס במסגרת הדיל, המטרה הייתה לראות משחק בקאמפ נואו ולצלם תמונות , אך התאכזבנו מאוד מכיוון שקיבלנו כרטיסים במיקום מאוד גרוע במגרש ישבנו בקומה 2 וראינו נקודות , תמונות כמובן לא יצאו לנו , מה עוד שהיו עוד לקוחות איסתא איתנו במלון שקיבלו את הכרטיסים למשחק כבר בארץ ואנחנו קיבלנו ביום המשחק כרטיס שכנראה קנו לנו אותו יום לפניי כי היה רשום בספרדית , בעוד שכולם נהנו וישבו בקומה ראשונה ליד הקווים אנחנו התאכזבנו ועוד שילמנו עוד כסף לשידרוג כרטיס לאורך המגרש , אז בסופו של דבר יצאנו מרומים ומאוכזבים , לא בטוח שנמליץ לחברים לטוס עם איסתא ואני עובד בסלקום ויש לי עוד חבר בדיסקונט
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות איסתא שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. תגובה:
אנו נשיב ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה