|
|
|
|
|
|
ביטול טיסה והצעת אותה טיסה במחיר גבוהה יותר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הזמנות באינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב- 28.3 הזמנתי זוג כרטיסים לברצלונה (צ'רטר) במחיר 500$ האחד. החברה אישרה את ההזמנה ואת המקומות מול חברת התעופה וחייבה את כרטיס האשראי שלי במחיר המלא. ב- 31.3 הם הודיעו לנו שהתבטלו ההקצאות לטיסה ולכן ההזמנה שלנו מבוטלת. כששאלנו לגבי טיסות אחרות הם הציעו לנו את אותה טיסה בדיוק (אותן שעות המראה ונחיתה) במחיר גבוהה יותר (+80$ לכרטיס). בלת ברירה (כבר הזמנו מקומות לינה וביטול כולל קנס) לקחנו את ההצעה.
טיסות 271 ו-272 ארקיע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אינה וולוך-נציגת שירות |
שם ותפקיד: |
הלקוח מוזמן לפנות בתלונה ישירות למחלקת שירות לקוחות של חברתנו
לפקס מספר 03-7777101 |
תגובה: |
פנייה ישירה לאיסתא |
פתרון: |
|
|
|