פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ויחס מזלזל מצד ה"סוכנים" במוקד הטלפוני של איסתא נושא התלונה:
פאר אסף שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סמטת מנורת המאור 8,נחלת יצחק תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2005 הזמנתי כרטיס טיסה לתאילנד בחברה אלעל דרך המוקד הטלפוני של איסתא,נשלח לי טופס עליו חתמתי ובו אני מאשר את כל הפרטים,לרבות זה שאני מחויב בדמי ביטול של 100 דולר אם אני מבטל עד 72 שעות לפני הטיסה.לאחר כמה ימים רציתי לשנות את תאריך היציאה מהארץ ואז נאמר לי ע"י הסוכנת "זה יעלה לך 25 דולר",אמרתי לה שבשום מקום בטופס שעליו חתמתי לא כתוב דבר כזה והיא התחילה להתפתל "מי ששלח לך את הפקס טעה וכו' וכו'" והכל בטון מאוד מאוד חצוף, ספגתי את העניין ואמרתי ניחא.
שבוע לפני הטיסה עקב סיבות אישיות ביטלתי את הכרטיס (תחילת ספטמבר) ומאז אני מחכה להחזרת הכסף,כל פעם שאני מתקשר מבטיחים לי עוד מעט ובהתחלה נאמר לי שזה יקח 3 שבועות,ואח"כ 3 חודשים (!!) וכל זה אפילו לא כתוב בטופס עליו חתמתי כך שזה יכול מבחינתם גם לקחת 3 שנים..בפעם האחרונה הנציגה,שאגב הייתה די נחמדה,הבטיחה לי שבתחילת דצמבר הכסף יוחזר אליהם מאלעל,נתתי להם אפילו שבועיים השהיה,"עלי",ואתם חושבים שהכסף הוחזר ? נאדה!,היום התקשרתי שוב ובחור בשם ציון אמר לי שבכלל לא טיפלו בעניין, ורק בתחילת ינואר להתקשר שוב לבדוק מה קורה עם זה! וגם שאני אצטרך לבוא לקחת את הצ'ק, מה אין דואר רשום או סניף איסתא קרוב לפה? אחרי 4 חודשים של טרטור עוד אני צריך לנסוע לת"א בשביל הצ'ק ? (שאפילו לא עושה סימנים של הגעה,ומדובר פה "רק" על 640 דולר,בלי להתייחס בכלל ל25 דולר שגבו ממני סתם)
מספר ההזמנה הוא 05732782 והסוכנת המקורית הייתה דולב.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזרת הכסף,החזרת דמי הביטול אשר ניגבו ללא הסכמתי.ו פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה