פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27 או 28 ליוני פניתי לאיסתא עקב פרסום על טיול לסיציליה.
ביקשתי להצתרף ומסרתי פרטים וכרטיס אשראי. עוד באותו יום בערב התקשרתי כדי לבטל את העיסקה ודיברתי עם בחור בשם איבגני שמסר לי כי כל החומר עדיין מונח על השולחן ועדיין לא בוצע הזמנה ואמר לי שמשאיר הודעה למי שמתפלת בזה כדי שלא תבצעה הזמנה בבוקר.
למחרת התקשרתי לברר מה קורה והתברר כי כן ביצעו הזמנה למרות הודעתי כי אנני יכולה לצאת לטיול עקב סיבות בריאותיות של בתי שצצו באותו יום ממש.
נאמר לי שאם אני יכולה להביא מחליפה לא תיהיה בעיה והם ישנו את השמות יחייבו את המחליפה ויזכו אותי וכך עשיתי. גיסתי הצתרפה לטיול במקומי את כרטיס האשראי שלה חייבו ואותי עדיין לא זיכו.
אני פונה לישרכארט שמפנה אותי לאיסתא וכך חוזר חלילה ואני בין הכיסאות
כמה קל לחייב שמגיע זמן הזיכוי הכל נעצר ואחד מעביר אתי לשני
הטיעון של איסתא שהזיכוי לוקח זמן ומנגד הטיעון של ישרכארט שהם עדיין לא פנו אלינו. מה אני כאדם פשוט צריך לעשות . מצאתי לנכון להעלות את בעיתי דרך האתר בתקווה שהתארבותכם יביא לפתרון.
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחה צריכה לפנות ישירות לאיסתא על מנת לטפל בבעיה
מספר הטלפון של המוקד בירור זיכויים וחייובים הוא 037777777
למחלקת שירות לאחר הזמנה
תגובה:
בברכה
שרות לנוסע איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה