פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום חמישי בתאריך 24/6 דיברתי עם נציגה בשם ג'ולי הבהרתי את צרכיי למלון באילת והיא הציעה בהתלהבות ותשבחות את המלון מרינה קלאב אילת .
לאחר שיחות ארוכות סגרנו עסקה לסוויטה המרינה ל-3 בנות בסכום של 2,480 ₪ ל4 ימים ו 3 לילות.
ביום חמישי בתאריך 8/7 הגענו למלון בשעה 17:15 ולתדהמתנו ראינו כי המלון מאוד מעופש ולא אסתטי במיוחד למרות זאת אמרנו שיכול להיות שהחדר בסדר אז החלטנו לקחת את המפתח ולעלות ל"סוויטה". כשעלינו במעלית שהייתה מאוד קטנה וצפופה נתקענו בתוכה. שהגענו לבסוף לחדר חשכו ענינו וראינו חדר מאוד מאוד קטן עם מיטה זוגית אחת וספה כך שלא הבנו איפה הבחורה השלישית ישנה.
ירדנו חזרה ללובי לאחר כמה דקות ללא פריקת התיקים ושאלנו איפה שלושתנו ישנות?! הנציג אמר שאחת ישנה על ספה מה שבכלל לא נאמר לנו ע"י הנציגה ג'ולי וכל מה שתיארה ושיבחה לא תואם למציאות. בשום חלק בשיחה לא נמסר לנו שאחת ישנה על ספה.
חזרתי לג'ולי לנייד אך היא לא כ"כ ניסתה להקשיב וטענה כי היא לא בעבודה ואצטרך לדבר עם המוקד. שפניתי למוקד ענתה לי נציגה בשם דבי שטענה כי היא האחראית, לפי השיחה איתה לא האמנתי שהיא האחראית כי לא נראה לי שאחראית בחברה שמכבדת את עצמה מרשה לנציגים לדבר בצורה כזו ללקוחות ואף לנתק לי את הטלפון בפנים. ניסיתי להסביר לה כי אנו לא מרוצים מהמלון וברצוננו להחליפו. היא ענתה כי לא ניתן להחליף ואם אנו רוצות לבטל נשלם דמי ביטול. לא הבנו למה אנו צריכים לשלם קנס כשלא הובהר לנו בצורה ברורה לאן אנו נכנסים. ניסיתי להסביר שאנו לא רוצים לבטל לגמרי אלא בסה"כ להחליף מלון אחר. היא לא ניסתה לעזור בכלל ודיברה בצורה מאוד לא יפה אמרה שזה מה שיש ובזה הסתיימה שיחתנו וניתקה לי בפנים.
נכנסתי לשיחה עם המנהלת של המלון והסברתי את הבעיה שלנו, היא הייתה נורא נחמדה והבניה אותנו ואף הוסיפה כי זו לא תלונה ראשונה שהם מקבלים מלקוחות על איסתא שלא נותנים ללקוחות את כל הפרטים ואז לקוחות מתעצבנים. היא החליטה כי לא תיקח לנו דמי ביטול ואף עזרה לנו שהתקשרה בעצמה למוקד שלכם וביקשה שיעזרו לנו למצוא מלון אחר. לאחר שהובטח שיחזרו אליי לאחר בדיקה אף נציג לא חזר.
החלטתי לא לחכות יותר ולחזור למוקד ענה לי נציג בשם רז שהוא בהתחלה אמר כי אין בכלל מלון בסכום ששילמנו ולא ממש ניסה לעזור. לאחר שיחה ארוכה ושכנועים שיעזור לנו למצוא מלון הוא הציע את המלון קלאב הוטל בתוספת של 210 שקלים מה שהימם אותנו במקום שיפצה אותנו פשוט ביקש שנוסיף כסף אך באותו רגע זה לא ממש הזיז לנו כי רצינו כבר להיכנס למלון ולהתמקם. חשוב לציין כי הבהרתי בפני רז כי אני מתכוונת להתלונן על כל הטרטור שנעשה לנו והוא ענה כי לא יעזור לי והרבה התלוננו ואף אחד לא התייחס אליו, מה שהפתיע אותי מאוד שנציגים העובדים בחברתכם טוענים כי הם מודעים לתלונות אך אף אחד באמת לא מקבל יחס. בשעה 18:30 בערב הנציג רז טען כי הוא מסיים משמרת והוא כרגע בשיחה אחרת ויחזור אלינו לראות מה הוחלט.
בשעה 20:00 מתקשרת אליי נציגה בשם אתי ושואלת מה הוחלט לגבי המלון מה שהפתיע אותנו זה שרז לא חזר כמו שהבטיח .
אמרנו לאתי שתסגור את המלון ותחזור ליידע אותנו שאנו יכולים להיכנס. בשעה 21:45 חזרה אליי אתי ואישרה כי אנו יכולים להיכנס עכשיו למלון
מה שהיה כבר מאוד מאוחר ומעייף. לא ייתכן שבגלל אי הבהרת הפרטים ניכנס למלון רק בשעה 22 בלילה ונפסיד כמעט יום שלם.
חשוב לציין כי קיבלנו שרות מאוד גרוע ומזלזל מכל הנציגים שדיברנו איתם ואף אחד לא רצה או ניסה לעזור לנו.
עברנו חווית שרות מאוד לא נעימה וציפינו שלפחות יבינו את הטעות ויבקשו סליחה או שיפצו אותנו מה שבכלל לא קרה.
אנו חושבות שחברה מאוד גדולה כמו איסתא שמכבדת את עצמה יכולה לתת שירות ללקוחותיה ואף להחזיק נציגים שיודעים לדבר ולתת שירות ויחס .
אשמח אם תתייחסו לתלונתו בהתאם ולא עוד תלונה שעוברת הלאה ואף אחד לא באמת מתייחס.
תודה.

רויטל זכריה
050-5939865

עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הנוסעת מוזמנת להפנות תלונתה למחלקת שרות לנוסע של איסתא ותקבל טיפול ומענה
תגובה:
מספר הפקס של המחלקה הוא 037777101
בברכה שרות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה