פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בברלין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:מחלקת שירות הלקוחות
מאת:פליישר ליאור מס' הזמנה 100482747
הנדון:תלונה על שירות לקוי של איסתא בברלין.
ב 22/6/10 הזמנתי דרך השירות הטלפוני של איסתא חופשה בברלין הכוללת טיסה מלון והעברות.
בתאריך ה 30/6/10 ב 19:30 התקשרתי לנציגה של איסתא בברלין, גב' עדנה על מנת לאשר את הטיסה כפי שכתוב בדף המידע.היא אמרה שהיא אינה בבית ואין לה פרטים ועליי להתקשר אליה כעבור שעה.
כעבור שעה וחצי התקשרתי שוב ונאמר לי שהטיסה יוצאת בזמן ב 22:55 וההסעה תגיע בשעה 19:00 לאסוף אותי מחוץ למלון.
בתאריך ה 1/7 החזרה לארץ לאחר המתנה של 45 דקות בחוץ בחום התקשרתי שוב לגב' עדנה ע"מ לבדוק מה קורה עם ההסעה ונאמר לי כי טוב שהתקשרתי כי הטיסה נדחתה וההסעה תגיע לאסוף אותי ב 21:00 ז"א שעתיים לאחר הזמן שנאמר לי.
שאלתי אותה מדוע היא לא התקשרה למלון להודיע היא טענה כי זהו אינה תפקידה והיא לא יכלה להתקשר אליי להודיע לי ועליי להתלונן על כך לסוכן שלי בארץ כי הוא היה צריך להודיע לי על כך.וכאשר אמרתי לה שלדעתי זהו תפקידה הטלפון נותק לי בפרצוף.
לבסוף לאחר מספר טלפונים ההסעה הגיע בשעה 21:15 .כאשר הגענו לשדה התברר כי הטיסה יוצאת רק ב 2:15 .כאמור הצ'ק אין נפתח רק ב 0:15 ונאלצתי שוב, להתייבש שעתיים וחצי בשדה התעופה.
הייתי מצפה מחברה גדולה כמו איסתא שתתן שירות ראוי.
אני סטודנט, אני לא צריך לבזבז את חופשתי הקצרה על זמן המתנה מיותר ושיחות מיותרות וכמובן לא לבזבז את כספי על שיחות טלפוניות בחו"ל.
אבקש החזר על שיחות הטלפון ופיצוי על עוגמת הנפש והיחס המזלזל והמשפיל לו זכיתי מהנציגה שלכם בסך 200 ש"ח .



עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
ישנה פנייה ללקוח במחלקת שרות הלקוחות ופנייה בטיפול הלקוח יקבל תשובה ישירות אליו פנייה מס' 18927 תגובה:
בברכה מחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה