פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור, זלזול ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 שבועות (26.7) הזמנתי דרך מוקד ההזמנות של איסתא חבילת נופש לזוג שזהו ירח הדבש לפלמה דה מיוריקה מ29.8-2.9 ב620$ , את האישור על ההזמנה קיבלתי 3 ימים לאחר מכן לאחר טרטורים רבים.
היום (15.8) התקשר אליי סוכן שלכם ואמר שהטיסה ב29 בוטלה לגמרי ואין בכלל טיסות של אותה חברת תעופה, האלטרנטיבה שהוא נתן לי זה לטוס ב24.8, אלטרנטיבה שלא רלוונטית עבורי כלל כיוון שאני מתחתנת ב25.8.
הסוכן העביר אותי ל"מנהלת" בשם יוליה. מעולם חוויתי שירות ויחס כה מזלזלים ופוגעים, יוליה פשוט לא נתנה לי לסיים משפט אחד , הרימה את קולה ולא ניסתה להבין את המצוקה שאני מצוייה בה.
עד כאן תלונות על הנציגים שלכם.
איסתא בשיא חוצפם מודיעים שהטיסות ב29 של אייר אירופה בוטלו לגמרי, דבר שלא נכון בעליל, כיוון שהטיסה בה אני הייתי אמורה לטוס, טיסה 491 של חב' אייר אירופה מתקיימת בדיוק באותו יום ובאותה השעה, הטיסה לא בוטלה כלל!!! היא עדיין מוצעת באתר רק במחיר גבוהה יותר בכ-300$ !!
כמובן שאין בעיה לטוס בטיסה הזאת, פשוט צריך להוסיף סכום כסף נכבד והכל מסתדר, מה קרה פתאום?!לפני כמה דקות אמרתם שאין טיסה בכלל!.
לא הגיוני ששבועיים לפני טיסה מודיעים על ביטולה, בייחוד שהביטול כלל לא נכון והוא כולה הטעייה מכוונת של הציבור מצד איסתא.
בנוגע להסדרים שלאיסתא עם ספקים אחרים דוגמת "השטיח המעופף" אין זה מענייני ההסדרים הפנימיים של החברה, אני ביצעתי עסקה מול איסתא וממנה אני מצפה לקבל שירות ולא שקרים שנועדים לסחוט ממני עוד כספים.
מצפה להתייחסותכם המהירה
כספי סוג הנזק :
טיסה ב29.8, באותו המחיר בידוק פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך שם ותפקיד:
הלקוח פנה כבר ישירות במכתב תלונה לחברתנו ועל כן יקבל גם תשובה ישירות. התלונה הופנתה לחברת השטיח המעוף ספק החבילה בפועל והאחראית על האירועים, נמתין לתשןבתם לשם מענה ללקוח תגובה:
נמתין לתשובת השטיח המעופף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה