פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מלון עם מזגן מקולקל בשיא החום ללא כל אזהרה מהנציג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי נופש בחו"ל, כשדיברתי עם הנציגים נאמר לי כי יש מיזוג אויר בחדרים. כשהגעתי למלון המזגן לא עבד וזו בעיה שנמשכת המון זמן, ב 40 מעלות חום.
מדוע לא התריעו על כך? אני דורש פיצוי מיידי מאיסתא. על סכום החופשה וזמן עבודה מבוזבז
סבל סוג הנזק :
פיצוי מיידי או תביעה ייצוגית של כל אורחי המלון מטעם איסתא פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות בתלונתו ישירות למחלקת השירות ויקבל טיפול ומענה
מספר הפקס לשיחת פניות 037777101
תגובה:
בברכה
מחלקת שרות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה