פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בפרסום חבילת נופש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני ואשתי הזמנו באוגוסט חבילת נופש דרך איסתא. מדובר בחבילה הכוללת טיסה ושהות במלון בלונדון, באמצע ספטמבר הקרוב.
את ה"דיל" הזה של איסתא מצאנו באתר של איסתא. היתה שם שגיאה בנוגע לתאריך החזרה, ולכן התקשרנו לברר מהו התאריך הנכון.
כשהתברר לנו שהחבילה לרוחנו, החלטנו שנתייעץ בינינו ונזמין אותה באינטרנט אם נחליט שהיא באמת מה שאנחנו רוצים.
מדובר בחבילת נופש, כפי שרשום לעיל, הכוללת מלון הנקרא TRAVELODGE
איסתא רושמת במפורש שהמלון הנ"ל נמצא במרכז העיר בסמוך לכיכר פיקדילי.
לא עלה בדעתי שהחברה תכתוב דבר שאין לו אחיזה במציאות.

הנציגה שענתה לנו, התעקשה שנזמין דרכה את החבילה ואמרה שהמחיר הוא אותו מחיר.
אמרנו שאנחנו רוצים להתייעץ בינינו בנוגע לחבילה ולכן נזמין אותה דרך האינטרנט, אבל הנציגה התעקשה ואמרה שלא אכפת לה לחכות. היא חיכתה בסבלנות רבע שעה על הקו. לאחר רבע שעה החלטנו שאנחנו מעוניינים בחבילה, בין היתר כי היא מציעה מלון במרכז העיר במיקום שרצינו להתגורר בו בנופש שלנו.
הזמנו את החבילה.
היום, לאחר שעבר חודש ממועד ההזמנה, החלטנו אני ואשתי לתכנן את הטיול ולהזמין לנו כרטיסים להצגות וכו'. לשם כך, בדקנו היכן נמצא המלון על מנת לחלק את הטיול.
המלון, למרבה ההפתעה, נמצא הרחק מאוד ממרכז העיר. לא רק שאינו נמצא ליד כיכר פיקדילי, אלא לפי מדריך הLONLEY PLANT שלנו, רשום שזהו אזור המלא בשיכורים וזונות ושלא מומלץ להסתובב שם בלילה.

אזכיר שהנציגה ביקשה שנבצע את ההזמנה בטלפון, ולכן אין ברשותי את המסך המעיד כי איסתא מציגה את המלון כממוקם במרכז העיר ליד כיכר פיקדילי. אולם, כאשר התקשרתי לנציג של החברה, הוא אמר לי בעצמו שהוא רואה שהזמנו מלון שנמצא במרכז העיר ליד כיכר פיקדילי.
כשאמרתי לו שהמלון רחוק משם, הוא ענה:
"ולמה רק עכשיו אתה נזכר לבדוק?"
אני שואל אותך, מטפל יקר בתלונתי, אילו הזמנת בית מלון שחברה מכובדת כמו איסתא רושמת שהוא נמצא ליד כיכר פיקדילי, האם היה עולה בדעתך לבדוק שאכן כך הדבר?!
בכל אופן, הנציגים התנערו מתלונתי מהר מאוד.
הנציגה הראשונה, פשוט ניתקה באורח פלא את השיחה.
מעניין.
הנציג השני, אמר לי שאין מה לעשות ושאני יכול לבטל את החבילה בדמי ביטול מלאים.
הנציג השלישי, הציע לשלוח מייל וחזר על דברי השני.

אני מבקש את עזרתכם, אני נזקק לה בדחיפות על מנת שאוכל ליהנות מהחופשה שלי כפי שמגיע לי.
הטיסה הזו היא למעשה ירח דבש לי ולאשתי, שנישאנו ב15.7.10
אינני אדם קטנוני. אני לא רוצה את כספי בחזרה. אני רק דורש הגינות ונאמנות לפרסום. אני חושב, שחברה מכובדת כאיסתא צריכה לעמוד מאחורי מה שהיא כותבת.
כל שאני רוצה הוא לקבל את החבילה שהתכוונתי להזמין- חבילת נופש נהדרת ללונדון, עם מלון ליד כיכר פיקדלי.

אני מודה לך מקרב לב מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על השהות במלון או קבלת מלון אחר במיקום מתאים בלא תוספת תשלום פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוח עוד לפני יציאה מהארץ בכלל לאחר שפנה הולף לו המלון באם מעוניין עדיין לפנות בתלונה ולקבל תשובה יכול אחר חזרתו לפנות למחלקת השירות תגובה:
לפקס 037777101
בברכה מחלקת שירות איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה