פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע שגוי לחלוטין על אתר נופש על ידי חברת הנסיעות וחוסר התיחסות לתלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.11.05 נסעתי עם חברתי לבית מלון הנמצא מרחק של 15 ק"מ ליד אנטליה, לאחר שבררתי טוב טוב האם הקשר התחבורתי לאנטליה הוא תקין , כיון שציינתי בפירוש לסוכן שאני מעונינת להגיע לעיר יום יום.
הסתבר שאין בכלל כביש סלול בין אתר המלונות שנמצא באזור חדש לבין אנטליה עצמה. אין שירות תחבורה עירוני - יש רק דולמוש פרטי שעושה כאוות נפשו בענין. מחירי מוניות מהמלון לעיר הם 25$ לכיוון אחד. גם השירות היחיד של שאטל של בית המלון לתיירים השוהים בו לא התאפשר לנו מאחר והיינו אורחות של HB ולא FB.
כאשר חזרנו והתלוננו לא קיבלנו שום התיחסות למרות פניות חוזרות ונשנות שלי הן למנהל הסניף והן למחלקת התלונות של איסתא. (התלונות מתועדות)
בזבוז זמן, עלבון, כל מה שנאמר לעיל סוג הנזק :
אני דורשת התיחסות של החברה לנושא, התחיבות לפרסם את פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה