מסירת מידע שגוי לחלוטין על אתר נופש על ידי חברת הנסיעות וחוסר התיחסות לתלונה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.11.05 נסעתי עם חברתי לבית מלון הנמצא מרחק של 15 ק"מ ליד אנטליה, לאחר שבררתי טוב טוב האם הקשר התחבורתי לאנטליה הוא תקין , כיון שציינתי בפירוש לסוכן שאני מעונינת להגיע לעיר יום יום.
הסתבר שאין בכלל כביש סלול בין אתר המלונות שנמצא באזור חדש לבין אנטליה עצמה. אין שירות תחבורה עירוני - יש רק דולמוש פרטי שעושה כאוות נפשו בענין. מחירי מוניות מהמלון לעיר הם 25$ לכיוון אחד. גם השירות היחיד של שאטל של בית המלון לתיירים השוהים בו לא התאפשר לנו מאחר והיינו אורחות של HB ולא FB.
כאשר חזרנו והתלוננו לא קיבלנו שום התיחסות למרות פניות חוזרות ונשנות שלי הן למנהל הסניף והן למחלקת התלונות של איסתא. (התלונות מתועדות)
|
בזבוז זמן, עלבון, כל מה שנאמר לעיל |
סוג הנזק : |
אני דורשת התיחסות של החברה לנושא, התחיבות לפרסם את |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|