פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר על טיסה שהתבטלה נושא התלונה:
סקעת רואי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב 6.8.2010 היה לי ולאשתי טיסה פנימית בתוך הודו מדלהי ללה.
בעקבות שטפונות באיזור שהוגדרו כאסון טבע התבטלו הטיסות ובנוסף לכך משרד החוץ הוציא אזהרת מסע למטיילים באיזור.
לאחר שהתבטלה הטיסה פנינו לאיסתא והם בתגובה אמרו לנו שנשלח מכתב בפקס שמפרט את הבעיה.
המכתב נשלח ובחברה אישרו שקיבלו והם במגעים עם חברת התעופה ההודית והם מאמינים שעד סוף שבוע תיהיה תשובה.
לאחר סוף השבוע יצרנו שוב קשר עם איסתא ואמרו לנו שזה יכול לקחת עד 45 ימי עסקים.
לאחר יותר מ45 ימי עסקים יצרנו קשר שוב עם איסתא והם אמרו שהבעיה עדיין בבירור!!! ביקשתי לדבר עם המנהל ואמרו לי להתקשר בשעה שמונה בערב.
כמובן שבשמונה פקידה אחרת אמרה שהוא לא נמצא.
למחרת התקשרו ואמרו שאנחנו זכאים להחזר וזה יקח כ45 ימי עסקים!!
כמובן שהכסף עוד לא הגיע.
ראוי לציין שכל החברים שלנו שהזמינו מהאינטרנט או מסוכניות נסיעות מקומיות קיבלו את הכסף בו ביום שהטיסה התבטלה!!!
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
חברת איסתא שם ותפקיד:
הלקוחות מטופלים חברת איסתא ממתינה להחזר מחברת התעופה תגובה:
הלקוחות מטופלים חברת איסתא ממתינה להחזר מחברת התעופה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה