פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שרות לא מוטעה וטיפול לא אמין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 18/8/10 פניתי לסוכנת בשם נטלי מהסניף של איסתא בבן יהודה ת"א להזמנת נופש משפחתי בכרתים, בין התאריכים 29/8/10 עד 2/9/10. בשיחה הסברתי לה שאני יוצאת עם המשפחה (7 נפשות) ואנו מעוניינים במלון שכולל חוף ים, פולקלור ופעילויות (והכול כלול). אמרתי לה שראיתי באתר של טרוול ליסט (והקראתי לה מהאתר שהיה פתוח מול עיני) 3 הצעות שעונות על הדרישות:
במלון HERSONISSOS PALACE ב- 395 $
במלון CONSTANTIN VILAGE ב- 405 $
במלון SERITA BEACH ב- 408 $
וביקשתי ממנה שהיא תעזור לי לבחור על-סמך הניסיון והידע שיש לה כסוכנת. נטלי המליצה על המלון הראשון ואמרה שעם המלון הזה יש לכם ניסיון רב וללא תלונות – קיבלתי את הצעתה. נטלי הסבירה גם שזה יעלה לי 444 $ בגלל שהתמחור למעלה הוא לזוג+ 2 ילדים בחדר והילדים שלי צריכים חדר נפרד כי הם מעל גיל 12.
סיכמנו אם כן, על מלון HERSONISSOS PALACE במחיר 444 $ לאחד והכול כלול.
נטלי שלחה לי מייל כדי לאשר ואני אישרתי את העסקה היות והיה כתוב בה מלון HERSONISSOS ולי לא היה ידוע שיש כמה בתי מלון שמתחילים בשם הזה. בנוסף, הערתי את תשומת ליבה לכך שלא כתוב "הכול כלול", כפי שסיכמנו, והיא ענתה שזה ברור והיא תכתוב לי את זה במייל חוזר אבל הדבר היחידי שחשוב הוא שאבדוק שהשמות בכרטיסים ללא טעות (אני מעבירה לכם במייל זה העתק התכתובת שהייתה עם נטלי).
רק בשבת, יום לפני הטיסה, כשרציתי להדפיס את האישורים למלון ראיתי שעל האישורים כתוב HERSONISSOS VILAGE. בדקתי באינטרנט אם מדובר באותו מלון אך האכזבה והכעס היו מאוד גדולים כשגיליתי שזה ממש לא כמובטח ומסוכם.
היות והסוכנות סגורה בשבת בבוקר, התקשרתי למוקד החרום שלכם ודיברתי עם בחורה בשם שלהבת. סיפרתי לשלהבת את הסיפור והסברתי לה שזה ממש הורס לנו את החופשה כי זה לא מה שהבטחתי לילדים. היא הסבירה ש"אין עם מי לדבר" בשבת ושכדאי לי בכל זאת לצאת לנופש כדי לא להפסיד את כל התשלום אבל הבטיחה שתשלח הודעה לטיפול דחוף כבר ביום ראשון בבוקר כדי שלא נצטרך, עם כל עגמת הנפש, גם להיטלטל בין מלון למלון במקום ליהנות מהנופש. אגב, ציינתי בפני שלהבת שבשבת בבוקר ראיתי שיש עסקאות (הרבה יותר זולות ממה ששילמנו) לאותו מלון כך שחשוב לי שלפחות תשריין לי מקום במלון לפני שהכול ייתפס אבל היא אמרה לי שאין ביכולה לעשות זאת כי אז זו תהיה עסקה חדשה ונפרדת.
טסנו לכרתים וכשהגענו לשדה התעופה ניסינו לדבר עם הנציג של אשת טורס, ללא הואיל.
הועברנו למלון HERSONISSOS VILAGE בשעה 9:00 בערך ושם ישבנו כמו "עניים בפתח" (אחרי ליל שימורים) עד השעה 12:00. רק בסביבות השעה 12:00 התקשרה אלי נטלי והודיעה שאין במלון שביקשתי מקום ואם אני רוצה לעבור למלון על החוף אזי יש להם מלון חלופי אבל בתוספת של 280$ לאחד. כמובן שסירבתי לעבור בתנאי הזה (תוספת כספית שלא יכלתי לעמוד בה) ואמרתי לה שבלית ברירה, ועם עגמת נפש רבה, אנו נאלצים להישאר במלון VILAGE אבל אני מבקשת שהיא תטפל בזה עד שנבוא ארצה.
נטלי לא טיפלה בכך וכששלחתי את התלונה הזו למחלקת שרות לקוחות קיבלתי מענה חמקמק שבו טענה הנציגה שלהם, למרות ששלחתי להם העתקים של תכתובת המיילים, שהיא בעצם "סגרה" את העסקה עם הכלה שלי ולא איתי ובנוסף, הם רואים את עצמם פתורים בכך שהם הציעו לי, על חשבוני, לשדרג את המלון ב- 280 דולר כפול שבעה (לכל המשפחה).
וגם עגמת נפש רבה סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לחברתנו וקיבלה תשובה מבחינת חברת איסתא התיק של הלקוחה סגור וקיבלה תשובות באם התשובות לא מקובלות מוזמנת לפנות בהשגה ותקבל גם כן מענה תגובה:
בברכה
שרות לנוסע איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה