פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הסכם בין חברה ללקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מנורת המאור 8 ת"א כתובת:
אינטרנטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון:חבילת נופש לבולגריה בורגס בתאריך 26/9/2010
בהסכם נופש לבולגריה הוסכם עם חברת איסתא על נופש הכולל טיסות ומלון חצי פנסיון 4 כוכבים הכולל שירותים עליהם מצהיר המלון (בריכה, אינטרנט,וכדו') בהגיענו אל המלון כבר בקבלת החדר (מס' 308 ) ראינו שבחדר קיימים נזקים של אורחים קודמים (זכוכית מעקה שבורה, וטלביזיה ללא רמקולים) ועל כך גם דיווחנו, כמו כן הבריכה במלון לא פעלה ולא היה ניתן לרחוץ בה בגלל ירקת ולכלוך רב, בנוסף בגלל שהמלון היה בתפוסה מינימאלית האוכל לקה בחסר ברמות מאוד ירודות ולכן לא הגענו לארוחות המלון (מציין שלרמת החצי פנסיון נדרשתי להוסיף כסף בהזמנה) וגם את זה דיווחנו למלון.
לאחר פניה לשרות לנוסע של חב' איסתא נשלח אליי מכתב המתנער מכל אחריות לגבי המלון או שירותיו ומפנה את האשמות לחברת הנסיעות (ולא רצו לציין שם של אותה חברה) מהם איסתא קנתה את החבילה, אני לא מבין למה הסוכנות נסיעות אינה בודקת את המקום לפני ששולחים אליו לקוחות בהבטחות שווא.
רצוי לציין שכל הדברים הנ"ל מתועדים בוידאו וצילומים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/זיכוי בחברה (החזר על הפרש רמת השירות שהתקבלה) פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוח פנה לחברתנו תלונתו טופלה וקיבל תשובה כתובה
לצערנו התשובה לא מקובל על הלקוח אך זוהי תשובת חברת איסתא
הלקוח קיבל מחברתנו גם טלפונית
תגובה:
לצערנו זאת תשובת חברת איסתא ולא תשתנה
בברכה
מחלקת שירות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה