פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון באזור מסוכן והתעלמות מבקשה לעזוב קודם נושא התלונה:
אורנשטיין מירי חן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 2/11 טסתי בגפי לציריך שוויץ כאשר התכנון היה להמשיך לאיטליה ולחזור לארץ ב- 19/11 ממילאנו.
במהלך שהותי בשוויץ החלטתי לשנות במקצת את המסלול ולשהות כ- 10 ימים במילאנו ולשם כך בצעתי ב- 7/11 הזמנה (מס' 119791) למלון ART HOTEL במילאנו לתאריכים ה- 9/11-19/11.
באותו ערב ניסה לחזור אלי הסוכן יוסף יאשי והשאיר לי הודעה בארץ כי עלי לחזור אליו בהקדם האפשרי. ואכן למחרת בבוקר (ה-8/11) חזרתי טלפונית אליו שהוא מסביר לי באותה שיחה כי המלון שבחרתי באתר אינו במילאנו אלא בוונציה עפ"י שאצלבתאריך ה- 9/11 עליתי על הרכבת מלוצרן שוויץ למילאנו איטליה וכאשר הגעתי למילאנו נגשתי לברר במודיעין איך ניתן להגיע למלון הסתבר כי עלי לסוע ברכבת התחתית עד תחנה מסוימת ומשם לקחת אוטובוס ואכן עשיתי זאת ואולם כבר שעליתי על האוטובוס התברר לי כי אני יוצאת אל מתחומי העיר ואני לא מדברת על כך שהיה עלי ללכת עוד מתחנת האוטובוס למלון מרחק של 15 שעה כאשר אני כמובן נסחבת עם מזוודה לבדי.
תוך כדי הליכה למלון התוודעתי לאזור שנראה כמו שכונת הרכבת בלוד, ואת המלון מקיפים 4 אתרי בניה.
כאשר לבסוף הגעתי למלון פנה עלי פקיד הקבלה החביב והוא נותר המום כי הגעתי בגפי הרי מדובר במלון קבוצות ו/או אנשי עסקים שמגיעים לועדות וכנסים שמתקיימים במלון ולא לתיירים שרוצים כם באתר רשום שהמלון במילאנו ולא רק במילאלראות את העיר הגדולה. לאור זאת, במיידית שלחתי הודעה למר יאשי והוא רשם לי כי יחזרו אלי משירות הלקוחות.
מכיוון שהגעתי בשעות הצהריים המאוחרות עליתי לחדרי לנוח קצת וחיכיתי לתשובה משירות הלקוחות שחזרו אלי רק למחרת בבוקר. במקביל בשעות הערב רציתי לאכול ולכן ניגשתי לקבלה לשאול איפה כדאי לי לאכול ארוחת ערב? מסתבר כי אין באזור שום מסעדה וכי עלי או להשתמש בשירות המסעדה של המלון ו/או לסוע במונית (כי תחבורה הציבורית אינה ממומלצת בשעה זו של הערב) אל מחוץ למלון. ומכיוון שלא נותרו לי הרבה בררות בחרתי במסעדת המלון כאשר מינימום הזמנה עומדת שם על 36 יורו. סכום שלא היה מתוכן מראש להוצאה.
למחרת, בבוקר התעוררתי בשעות הבוקר המוקדמות לקול הקידוחים, הדפיקות והצעקות של פועלי הבניה באזור (חוויה נו במרכז.שחזרה על עצמה לאורך כל השהות), ולכן שחזרה אלי משירות הלקוחות הגב' יונית פרז כאשר השאלה הייתה באם אני אעזוב קודם את המלון מה יהיה גובה דמי הביטול שלי? יונית אמרה לי כי הספק עדין לא זמין וכי תוך חצי שעה תחזור אלי. מכיוון שעברה שעה וטרם קיבלתי תשובה בחרתי לסוע לעיר לטייל והרי שלם כך הגעתי למילאנו.
בקבלה הסבירו לי כיצד עלי להגיע למרכז ולמעשה אמרו לי כי אני לא במילאנו אלא בעיירה קטנה ליד בשם בונוויסטה וכדי להגיע למילאנו העיר עלי לקחת רכבת (תחנת הרכבת שם היא ממש משחק רולטה אין מחסום ועליך לנחש אם לעבור ולהידרס או להישאר בצד ולפספס את הרכבת) לתחנה המרכזית ומשם עוד רכבת תחתית. הדבר הצריך 20 דק' הליכה בשכונה הלא נעימה, נסיעה ברכבת לתחנה המרכזיתלרכבת תחתית ונסיעה למרכז עוד 15 דק' כלומר, שעה בוזבזה על הגעה לעיר.
כשהגעתי לעיר ניגשתי לאחת מתחנות לשכת התיירות האיטלקית מתוך ניסיון לקבל אינפורמציה לגבי אטרקציות שונות בעיר, הפקידה שאלה אותי הפקידה איפה אני מתאכסנת והדבר הראשון שהיא אמרה כי מדובר באחד המקומות האלימים ולא בטוחים וכי היא ממליצה לי להגיע חזרה בשעות האור ו/או במונית בשעות הערב המאוחרות. ואכן לאחר שוטטות מהנה בעיר החלטתי בשעות הערב כפי שהמליצו לי לקחת מונית חזרה למלון שעלתה 40 יורו (גם כן מדובר בהוצאה שלא באה בחשבון מכיוון שהתכנון המקורי היה להשתמש בתחבורה הציבורית) במהלך הנסיעה שלי הסביר לי נהג המונית כי המלון נמצא באחד המקומות הלא בטוחים ואין יום שעובר שלא נרצח שם מישהו.
עוד 30 דק' והחלפה בערב, שהגעתי למלון מצאתי מייל מגב' פרז שאמר לי שהספק אמר שהוא יחייב אותי בגין לילה אחד באם אני אעזוב באותו היום מכיוון ולא הייתה לי אופציה חלופית וכל עניין המלון די ביאס אותי הקדמתי את הטיסה שלי לארץ לתאריך ה- 12/11 ואף הודעתי לה על כך.
שום תשובה לא התקבלה מיונית למרות שחזרתי ורשמתי לה כולל העובדה כי אני הולכת להגיש תלונה רשמית.
ביום שישי ה- 12/11 עשיתי צ'ק אוטט בשעות הבוקר המוקדמות מכיוון שהיה עלי לתפוס רכבת (נדרשה החלפה של 2 רכבות) ולהספיק לטיסה ועמדה לפני נסיעה מהמלון של שעתיים לשדה התעופה וצריך גם להיות לפחות שעתיים לפני בשדה כך שאת ארוחת הבוקר לא הספקתי לאכול.
במלון לא הבינו למה לא קיבלו שום הודעה מהסוכן שלי על כך שאני עוזבת קודם, וכי
למה שהם יקבלו הרי גב' פרז לא טרחה לא לענות לי ובטח גם לא להודיע למלון.
אתמול ה- 13/11 בעודי מתאוששת מתעלות הדרך מתקבל טלפון מאחותי שחייבו אותה בכרטיס האשראי (העסקה נעשתה ע"י כרטיס האשראי שלה) סכום של 3180 ₪ בעשרה תשלומים (כפי שביקשתי לפרוס את התשלום). מחשבון פשוט שלי 582 יורו (המחיר הראשוני) כפול 5.09 (שער היורו נכון להיום) שווה 2962.38. גם אם נעגל כלפי מעלה נגיע לסכום של 2970 שקל.
מאחר שעזבתי את המלון קודם וגם הודעתי על כך לגב' פרז כאמור דלעיל, איני רואה שום צורך לשלם מעבר לשהות שלי שם מה עוד שלאור כל הישתשלות העניינים איסתא צריכה לשלם לי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה