פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חופשה מתאריך 19-22.8.10 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ת"א כתובת:
הזמנה טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:


ברצוני להתלונן על חופשה שהזמנו דרך איסתא להוריי ואשר בגלל טעות של פקידה שהעבירה הזמנה לא נכונה למלון פשוט נהרסה להם החופשה השנתית, הוריי התבזו כשרצו להגיע לארוחות שהזמנתי עבורם במלון ומה שיותר גרוע זה היחס המזלזל שקיבלנו אח"כ מאיסתא שרציתי פיצוי הולם עבור הטעות שהרסה את החופשה שלהם.
בתאריך 15.8.10 הזמנתי להוריי חדר במלון דרך חברת איסתא במלון קיסר על בסיס חצי פנסיון לזוג + ילד בתאריכים 19-22.8.10, קיבלתי אישור על ההזמנה כולל כל הפרטים המצוינים לעיל.
כשהגיעו הוריי לארוחת ערב המגיעה להם פשוט לא נתנו להם להיכנס בטענה שהם הזמינו רק ארוחת בוקר וכך ביזו אותם ליד אחרים, הוריי שחשבו שהטעות נעשתה על ידי ולא ע"י איסתא פשוט לא הגיעו לארוחות ערב שהגיעו להם בכדי לא להתבזות שוב.
כשחזרו מהחופשה וסיפרו לי על מה שארע להם, בדקתי את ההזמנה והראיתי להם שאכן הזמנתי עבורם את החופשה על בסיס חצי פנסיון ומי שעשה את הטעות שהרסה להם את החופשה הם הפקידים באיסתא.
מה שיותר גרוע זה היחס שקיבלה אימי מאיסתא כשניסתה להתלונן בפניהם על מה שאירע אפילו שראו והבינו שהם עשו את הטעות, באו וטענו שבכל זאת נכנסו הוריי לארוחת ערב הראשונה למרות שנכנסו ויצאו מיד ואכלו מחוץ למלון בשל הביזיון שנעשה להם.
נציגי איסתא כל הזמן אמרו לאימי שיחזרו אליה וכך עיכבו אותה במשך שבועות עד שאמרו לה ברוב חוצפתם שמגיע לה פיצוי עלוב בסך 200 ₪ בערך כי החופשה הייתה במבצע.
אני דורש החזר כספי מלא אשר שולם לאיסתא בסך 2314 ₪ בשל הביזיון ועוגמת הנפש שנאלצו הוריי לעבור במלון עקב טעות של פקידה לא ערנית ולא אתפשר על כך גם אם אלך לבית משפט ואצטרך להראות כמה עלבון נאלצו הוריי לחוות בזמן החופשה ולאחריה בגלל השרות הגרוע של איסתא.


וכספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחות יכולים לפנות בתלונה ישירות למחלקת שרות הלקוחות של חברת איסתא
תגובה:
פקס 037777101
בברכה
מחלקת שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה