פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שמי רמונד אעיש, ת.ז 012468120, לקוח קבוע של חברת איסתא החל משנת 2004, ורכשתי דרכם מספר לא מבוטל של כרטיסי טיסה.
בתאריך, 1/12/10 רכשתי זוג כרטיסי טיסה לפריז, טיסה מספר 323, בתאריך 8/12/10, בשעה 9:00 מנתב"ג. ביום שלפני הטיסה 7/12/10, הודיעו לי כי אחותי אושפזה במחלקת טיפול נמרץ, בבית החולים "זיו" בצפת. (שמה סילוויאן שטרן)
מבלי לחשוב פעמיים, מיד יצאתי ממקום מגוריי אשר נמצא במושב צוחר שבנגב המערבי, ונסעתי לצפת, שם הייתי כל היום. עם הגעתי לבית החולים הבנתי כי היא מונשמת, ומצבה מאוד קשה.
בשעות הלילה החמיר מצבה, והחלטנו לא לטוס. יחד עם זאת, מצאנו לנכון, להתייצב בשדה התעופה בשעות המוקדמות של בוקר ה8/12/10, על מנת להודיע כי אין באפשרותנו לטוס. דיילי אל-על אכן ביטלו מיד את הרישום שלנו לטיסה, והפנו אותנו אליכם, חברת איסתא. הנציגה הטלפונית, רויטל, הנחתה אותי לפנות בכתב למייל: [email protected], וכך עשיתי.
התקשרתי שוב למענה הטלפוני בתאריך 20/12/10 והתעניינתי מה קורה עם הפנייה שלי. לדאבוני, נאמר לי כי אין שום פניה, ולא יודעים על מה מדובר.
בחיפוש אחר הדרך ליצירת קשר עם אגף פניות הציבור שלכם, איסתא, נתקלתי בחוסר מענה. באתרכם אפשר למצוא ביתר קלות טיסות, חבילות נופש, חופשות סקי, ובתחתית העמוד, ממש בקטן יש "צור קשר", הפותח בפני אפשרות למלא טופס ממוחשב. אין טלפון/פקס ישיר למחלקה, אין כתובת למשלוח דואר, כמו בכל חברה השואפת למתן שירות טוב יותר. יש רק את הטופס הממוחשב, שלא משאיר לי כלקוח שום הוכחה שפניתי אליכם.
ואני שואל את עצמי, האם אני כלקוח רוצה להמשיך לעבוד עם חברה שרוצה רק למכור ומנסה להתחמק מלקבל ביקורות מלקוחותיה? איפה רמת השירות עליה אתם אמונים? האין זה מתפקידם של הנציגים, בכל מערך אשר יהיה, ללוות את הטיפול בלקוח בכל אחד מהשלבים שהוא עובר ואף לוודא שהוא מרוצה???
זו הפעם הראשונה שאני פונה אליכם, מאוכזב, ועצוב לי להבין שבשנת 2010 חברת תיירות בסדר גודל של איסתא מרשה לעצמה לדרוס את הזכות הבסיסית של הלקוח הקבוע שלה – יחס והבנה אנושיים.
אני מצפה מכם, בעקבות מצבה הבריאותי של אחותי, שמנע ממני לטוס בטיסה הנ"ל, לטפל בפנייתי בכובד ראש, ברגישות, באנושיות, ובהבנה שיש מקרים חריגים שלא תמיד תלויים בנו כבני אנוש. אני מבקש לקבל אישור חריג לדחיית מועד הטיסה או החזר כספי.
מחכה לתשובתכם בהקדם האפשרי, לפני פנייתי לגורמים ציבוריים.
בברכה,
רמונד אעיש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור לדחיית תאריך הטיסה או החזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה