פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בפירסום חבילת הנופש. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף מרכז--הזמנה דרך אינטרנט. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
הזמנו דרך האתר של וואלה שופס סוויטה ל4 מבוגרים, בפירסום היה רשום שהחבילה עולה 1970 ש"ח ואנחנו מקבלים אותה ב50% זאת אומרת ששילמנו עליה 985 ש"ח בסך הכל..
לפני שהזמנו בדקנו מה מוגדר באתר של איסתא כסויטה ל4 מבוגרים ומה מוגדר כסוויטה לזוג והזמנו את זה בידעה שיכולים לישון במקום 4 מבוגרים (זאת אומרת 2 חדרי שינה).
תלונה מס' 1: אנחנו ביצענו את ההזמנה בשעה 22:30 בלילה ביום רביעי בתאריך2/2/11,כשהגענו למלון לא ידעו בכלל על ההזמנה ורק כשאנחנו יצרנו קשר עם איסתא הם הזינו את ההזמנה וכך יכולנו להתחיל את ההליך..זה לאחר שביזבזנו בקבלה זמן של יותר משעה עד לקבלת ההזמנה עם כל הפרטים.
תלונה מס' 2: הטעייה מבחינת הפירסום, כמו שרשמתי קודם, נירשם בדיל שנימכק לנו דרך וואלה שופס שאנחנו מקבלים את החבילה ב50% חדר ל4 מבוגרים, כשהגענו למלון הרגשנו כאילו עשו מאיתנו צחוק, הגענו לחדר רעוע שיש בו חדר שינה 1 וב"סלון" של הסויטה יש מיטה ניפתחת רעועה יותר מהחדר עצמו,לא שיערנו שניצטרך לישון על הספה הזו..זו ממש בושה למלון ולאיסתא לתת כזו חבילה ולאמר שהיא חבילה ל4 מבוגרים.. זה היה פשוט בלתי אפשרי!!
תלונה מס' 3: כשהתקשרתי לאיסתא על מנת לברר מה קורה לגבי כל העיניין ולמה הטעו אותנו לגבי כל עיניין הסוויטה ו"העלויות" המיוחדות שקיבלנו לגבי ה"דיל" ענתה לי נציגה בשם עינבר או עינבל שצעקה עליי בטלפון והייחסה אליי כאילו היא הקורבן פה.. כשהתקשרתי הייתי מאוד עצבנית ואמרתי לה מראש שאני רוצה לדבר עם מישהו בכיר (זה לאחר ש4 נציגים העבירו אותי מאחד לשני ואחד אפילו ניתק אותי), היא אמרה שמנהלת בשם דבי תחזור אליי, אמרתי לה שאני ימתין יחד איתה לדבי כי היא אמרה שתוך דקה היא חוזרת אליי..אמרתי לה שאני מעדיפה להמתין..כשאמרתי את זה היא התחילה לדבר אליי בטונים מאוד גבוהים, ביקשתי שלא תדבר אליי כמו לאחת מהחברות מהשכונה,כי אני לא..היא שמה אותי על המתנה אפילו בלי להגיד לי.. המתנתי יותר מרבע שעה על הקו ואף אחד לא ענה, בסופו של דבר ניתקתי את השיחה כי רציתי כבר להתמקם במלון ולהתחיל את החופשה..כי היא הייתה קצרה ולי היו תוכניות.. בכל מיקרה אף אחד לא טרח לחזור אליי..בסופו של דבר העברתי את החופשה בלית ברירה על המיטה הרעועה והלא אסטטית שלא הייתי נותנת לכלב שלי לישון עליה, זו בושה לאיסתא לפרסם משהו שהוא שיקרי ומטעה.. ובתור מישהי שנופשת הרבה יחד עם בן הזוג שלי עם חברת "איסתא" אני לא אסגור יותר חופשות זה מה שבטו, כי זה לא שירות ולא איכות, מאוד התאכזבתי מזה..!!
(מס' הזמנה בוואלה שופס:2152485)
עוגמת נפש סוג הנזק :
תחליטו אתם.. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה