שירות גרוע, אדישות ונחת רוח של נותני שירות |
נושא התלונה: |
יום שישי 25 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ברצוני להתלונן על שירות גרוע ביותר שקיבלתי באיסתא סניף אשדוד!
ב13/03/11 הזמתי באמצעות איסתא (פקידה בשם ג'ואנה) אשרת כניסה לארה"ב, כמובן תמורת תשלום בסך 233.68 ₪ . העדפתי לשלם ולהיות שקטה בנפשי שכל המסמכים יארגנו בסדרם ואני לא אצטרך להתרוצץ , מאחר והנני אמא לתינוקת והזמן הינו בעל ערך עבורי.
ב14.03.11 התקשרו אלי מאיסתא והודיעו כי התור לשגרירות נקבע ב25.03.11 (בכלל לא הוזכר כי עלי לגשת לסניף לקבל מסמכים נוספים, כגון :הזמנה וטופס DS160) .
הסיוט החל בשעה 7 בבוקר כאשר הגעתי לשגרירות ולא קיבלתי אישור להיכנס כי לא הייתה בידי הזמנה, הייתי צריכה להמתין עד שעה 8 לפרסום רשימת מוזמנים, לאחר שעה נכנסתי ולאחר העמדה ארוכה בתור , הוחזרתי כי לא היה בידי טופס עם בר קוד DS160 , בשעה 8:45 לאחר המתנה הרמתי טל' לסניף אשדוד, ענתה פקידה שהסניף עדיין סגור (!) למרות שלפי התקנון הסניף חייב להיות פתוח משעה 08:30 כפי שנמסר מהמוקד הטלפוני, ותרקע את הטלפון (שזה לעצמו מעיד על יחס ושירות שניתן בסניף) .
רק בשעה 9 שלחה לי ג'ואנה את הטפסים הדרושים (תוך התנצלות כי הייתה בחופשה ולא שמה לב כי המסמכים עדיין אצלה ) ולאחר עמידה בפעם שניה בתור הארוך ומייגע , בשעה 11 יצאתי משגרירות!
4 שעות "שרפתי" באשמת החוסר מקצועית ושירות גרוע ביותר של סניפכם באשדוד, האדישות ונחת רוח של נותני שירות המופגנים כלפי קהל הלקוחות אינו נתפס, אזי נשאלת השאלה : עבור מה שילמתי כ234 ₪ ? שירות כה ירוד וחסר מקצועיות אף לא שווה את התמורה ששילמתי עבורו . היחס שקיבלתי אינו מתקבל על הדעת , במיוחד כי מדובר ברשת נסיעות הגדולה בישראל.
אני מבקשת להחזיר לי את הסכום ששולם לשווא ועבורו זכיתי לשירות כה גרוע ומבייש.
בברכה,
זוננשוילי מריאטה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|