פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, אדישות ונחת רוח של נותני שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ברצוני להתלונן על שירות גרוע ביותר שקיבלתי באיסתא סניף אשדוד!
ב13/03/11 הזמתי באמצעות איסתא (פקידה בשם ג'ואנה) אשרת כניסה לארה"ב, כמובן תמורת תשלום בסך 233.68 ₪ . העדפתי לשלם ולהיות שקטה בנפשי שכל המסמכים יארגנו בסדרם ואני לא אצטרך להתרוצץ , מאחר והנני אמא לתינוקת והזמן הינו בעל ערך עבורי.
ב14.03.11 התקשרו אלי מאיסתא והודיעו כי התור לשגרירות נקבע ב25.03.11 (בכלל לא הוזכר כי עלי לגשת לסניף לקבל מסמכים נוספים, כגון :הזמנה וטופס DS160) .
הסיוט החל בשעה 7 בבוקר כאשר הגעתי לשגרירות ולא קיבלתי אישור להיכנס כי לא הייתה בידי הזמנה, הייתי צריכה להמתין עד שעה 8 לפרסום רשימת מוזמנים, לאחר שעה נכנסתי ולאחר העמדה ארוכה בתור , הוחזרתי כי לא היה בידי טופס עם בר קוד DS160 , בשעה 8:45 לאחר המתנה הרמתי טל' לסניף אשדוד, ענתה פקידה שהסניף עדיין סגור (!) למרות שלפי התקנון הסניף חייב להיות פתוח משעה 08:30 כפי שנמסר מהמוקד הטלפוני, ותרקע את הטלפון (שזה לעצמו מעיד על יחס ושירות שניתן בסניף) .
רק בשעה 9 שלחה לי ג'ואנה את הטפסים הדרושים (תוך התנצלות כי הייתה בחופשה ולא שמה לב כי המסמכים עדיין אצלה ) ולאחר עמידה בפעם שניה בתור הארוך ומייגע , בשעה 11 יצאתי משגרירות!
4 שעות "שרפתי" באשמת החוסר מקצועית ושירות גרוע ביותר של סניפכם באשדוד, האדישות ונחת רוח של נותני שירות המופגנים כלפי קהל הלקוחות אינו נתפס, אזי נשאלת השאלה : עבור מה שילמתי כ234 ₪ ? שירות כה ירוד וחסר מקצועיות אף לא שווה את התמורה ששילמתי עבורו . היחס שקיבלתי אינו מתקבל על הדעת , במיוחד כי מדובר ברשת נסיעות הגדולה בישראל.
אני מבקשת להחזיר לי את הסכום ששולם לשווא ועבורו זכיתי לשירות כה גרוע ומבייש.
בברכה,
זוננשוילי מריאטה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה