|
|
|
|
|
|
ביטול מחיר טיסה שהתפרסם באתר שלהם לאחר ביצוע העסקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.4.11 הזמנתי שני כרטיסי טיסה לניו יורק לתאריכים 8.5.11 – 20.5.11 ע"פ
מידע שהופיע באתר של איסתא. ( 629$ לכרטיס). רצ"ב צילום מסך.
מסרתי את כל הפרטים האישיים, מס' דרכון, תאריכי לידה ומספר כרטיס האשראי.
הנציג (אלירז) מסר שהטיסה מאושרת ותוך שעה ישלח אלי במייל את כרטיסי הטיסה.
היום, 4.4.11, חזר אלי הנציג ואמר שאין אפשרות לבצע את הטיסה ואם אני רוצה את אותה
טיסה עלי להוסיף 400 $ לכל כרטיס טיסה!
מכיון שהמוצג באתר מהווה התחייבות וחוזה לכל דבר כלפי הצרכנים הפונים
ומבצעים רכישה, הרי שמעשה זה מהווה הפרת חוזה והפרת כללי צרכנות תקינים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אבקש לקיים את תנאי העסקה כפי שהחברה התחייבה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
צבי סוויסה, מחלקת השיר |
שם ותפקיד: |
שלום רב.
לאחר התנהלות ובדיקה מעמיקה כאן, יצרנו קשר עם הגב' אלמוג ב-06.04.11 שוב, והצענו לה את הטיסה כפי שביקשה אותה לכתחילה, במחיר המקורי. מסיבותיה שלה סרבה הגב' אלמוג להצעה.
תודה ויום טוב,
צבי |
תגובה: |
הלקוחה סרבה לרכוש את הטיסה |
פתרון: |
|
|
|