פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בקביעת תאריך טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אתמול, 10.4.11 פנינו לחברת איסתא לצורך רכישת כרטיסי טיסה למוסקבה עם חברת אל –על. שוחחנו עם נציגת החברה והבהרנו בבירור כי אנו מעוניינים לצאת מישראל 20.4.11 בשעה 18:30 ולחזור עם טיסה שיוצאת ממוסקבה בתאריך 26.4.11 בשעה 02:55 (זמן מקומי) עם נחיתה בארץ 05:55. הדגשנו כי שעת החזרה מאוד חשובה נוי, מאחר ויש לנו פגישה חשובה בתאריך 26.4.11 בישראל.
לאחר מספר בירורים, הנציגה אמרה כי הכל בסדר, יש מקומות, לקחה פרטי האשראי ואמרה כי תעביר כרטיסים אלקטרוניים לדואר אלקטרוני.
היום, 11.4.11 התקשרה נציגה אחרת של איסתא, ושאלה למה לא העברנו חזרה טופס שנשלח לדואר אלקטרוני. לדבריה, היינו חייבים להחזיר את הטיפס תוך 6 שעות (דבר שהנציגה הראשונה לא אמרה לנו כלל), שהמקומות כבר נמכרו, ועל-מנת להחזיר אותם עלינו להעביר אישור בדחיפות.
דבריה היו: "תסתכל האם שמות רשומות בסדר ותשלח חזרה בהקדם", היא הדגישה לבדוק את האיות ברישום שמות, ולא אמרה כלום על שעות ותאריכים. אכן מצאנו טעות כתיב ברישום אחד השמות, תיקנו והעברנו מייל חזרה, אח"כ גם העברנו פקס.
כאשר קיבלנו כרטיסים אלקטרונים, התברר כי קיימת טעות בשעת החזרה – מופיע זמן נחיתה 23:50 במקום 05:55.
מיד פנינו לנציגה שעשתה את ההזמנה לצורך תיקון הטעות, אך היחס שקיבלנו ממנה היה מזלזל ולא איכפתי כלל.
ברצונינו להבהיר:
1.מהתחלה דיברנו אך ורק על שעת חזרה 26.4.11 בשעה 05:55, ובמהלך שיחה לא הוזכרה בכלל שעת חזרה כפי שמופיעה בכרטיס.
2.הנציגה לא הסבירה כלל שעלינו להחזיר בהקדם אישור דרך מייל או פקס
3.בשיחה עם הנציגה שהתקיימה היום 11.4.11 התבקשנו לבדוק רק שמות, וענינו במהירות מתוך לחץ, וזאת בגלל סעיף (2)
4.סמכנו על גב' ראלי כי לא תשנה זמני נחיתה מבלי ליידע אותנו מתוך אימון בשם הטוב של חברת איסתא
אנו נוהגים לנסוע לחו"ל בתדירות גבוהה יחסית ואף פעם לא נתקלנו ביחס כזה מצד נציג של חברת תיירות. השתמשנו בעבר גם בשירותיה של חברת איסתא, ואנו מכירים את החברה כחברה גדולה, ותיקה ומקצועית ביותר.
כולינו תקווה כי מדובר פה במקרה נקודתי שנובע מיחס אישי של אחת הנציגות שבאה בניגוד למדיניות החברה, וכי הטעות של עובדת החברה תתוקן במהירות וכמובן ללא צורך בתשלום כנס מצדינו – שבסה"כ רק סמכנו על נציגת איסתא.
בתודה מראש ובכבוד רב,
קיבלנו תאריכי טיסה שלא נוכל לנצל אותם סוג הנזק :
שינוי שעת חזרה לשעה כפי שסוכם בשיחה טלפונית, כלומר 26 לאפריל 05:55 (נחיתה בישראל) או לחילופין ביטול העסקה ללא שום קנס או דמי ביטול פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה