פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר - ביטול/שינוי טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה למשפחה (סה"כ 5 כרטיסים) לצרפת לאוגוסט במהלך מרץ. באמצע אפריל החלטנו לשנות יעד ולטוס לארצות הברית. לאחר מספר פניות לחברה בהן נעננו שעלינו לפנות בכתב לחברה (משום מה הזמנת הטיסה יכלולה להתבצע בטלפון) "על פי נוהלי החברה" הצלחנו להגיע לנציג (רפי) שלקח את ההזמנה המקורית והוא אמר לנו כי דמי הביטול הם 25 דולר. מספר ימים לאחר מכן טלפנו כדי להזמין טיסות לארצות הברית השתנתה הגרסה דמי הביטול קפצו ל 150 דולר.הטיסה היא בעוד כ-4 חודשים.
דמי הביטול מוגזמים למרות שאיסתא דאגה לכסות את עצמה טוב טוב וציינה בחוזה שאני בתמימותי לא קראתי כי אין אפשרות לקבל דמי ביטול כלל. זה כמובן לא נכון משום בחינה.
השילוב של היחס המכוער ללקוח לאחר שביצע הזמנה לדמי הביטול המפוקפקים לא עושים חשק להמשיך ולעבוד עם החברה.
הדרך היחידה לקבל התיחסות מהחברה היא דרך אתר זה.
אני מציע לקרוא היטב את החוזה ולהזמין מטיסות מספק שמפרט את מדיניות הביטולים ולא כותב באופן גורף ולא בהכרח לא שקרי "ללא אפשרות ביטול"

לבטל את דמי הביטול ולהפסיק לזלזל בלקוח פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
צבי סוויסה, מחלקת השיר שם ותפקיד:
הלקוח ביקש לבטל הזמנת טיסה סדירה לצרפת. למרות שלא עמד בחוק להגנת הצרכן, נתבקש לשלם דמי ביטול - יודגש, כי מדובר בדמי ביטול נמוכים משמעותית מאלו עליהם הוא חתום בטופס ההזמנה. נכון להיום, עומדים דמי הביטול על , אך הלקוח שב ומבקש לבטל, לפנים משורת הדין. אדגיש כי דמי הביטול נקבעים על ידי חברת התעופה, ומועברים אליה במלואם. תגובה:
שוחחתי טלפונית עם הלקוח, הסברתי לו את פני הדברים. לא הצלחנו, לצערי, להגיע לעמק השווה, אך שבתי והבהרתי לו כי דמי הביטול נקבעים ונגבים על ידי חברת התעופה, ולפיכך יש צורך לגבות אותם ממנו.
יום טוב,
צבי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה