פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי !! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28-4-11 טסנו לירח דבש במקסיקו, הכרטיסים נרכשו דרך חברת איסתא מנציגה בשם מור בן ציון. הנציגה ציינה שחברת התעופה שדרכה אנו טסים היא אל על עד מדריד ולאחר עצירה המשך טיסה למכסיקו בחברת אייר יורופ וכל אחד מאיתנו יוכל לעלות לטיסה עם 2 מזוודות, להפתעתנו כשהגענו למדריד גילינו שאנו טסים עם איבירייה ולא אייר יורופ כפי שהובטח,לא הייתה לנו הרבה ברירה ועלינו למטוס ובנוסף שבאל על אפשר לטוס עם 2 מזוודות אך באיבירייה אפשר מזוודה אחת ולא 2 כפי שמור ציינה בשיחה.
כשנתחנו בקנקון גילנו שרק מזוודה אחת הגיעה ליעד והשנייה לא הועלתה למטוס בלי שום סיבה הגיונית ונשארה במדריד ,התבקשנו להתקשר כל יום לשדה לבדוק אם המזוודה הגיעה ולצין את שם המלון שאנו שוהייים.
יש לציין שבעלי נותר ללא בגדים,לבנים,נעלים ומוצרי היגיינה שהיו במזודתו ובמהלך הימים שהמתנו למזוודה נאלצו לקנות דברים חדשים שבכדי שיוכל להתקלח ,להחליף בגדים ולטייל .
העלויות של הכול היו גבוהות בגלל ש"נתקענו" בקנקון , הטיול התקצר ב5 ימים שבהם נשארנו בקנקון וחיכינו למזוודה שהגיעה רק ב3-5-11.
כשבפועל תכננו לטייל ברחבי מקסיקו ולא יכולנו מחוסר זמן ולכן לא הגענו לרוב המקומות שרצינו.
עברנו חוייה יקרה וקשה ועוגמת נפש נוראית.
ירח הדבש שלנו נהרס וההוצאות כמעט והוכפלו בגלל שלא הגיעה המזוודה.
אני מצפה מאיסתא לפצות על ההוצאות המיותרות שהיו לנו ועל טיול של 3 שבועות שהתקצר ב5 ימים.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות בפנייה מסודרת למשרדנו ותקבל תשובות ישורת מחברתנו
פקס 037777101
תגובה:
פניה ישירה לחברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה