פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות גרוע ומרמה מצד מוקדנית בשם סיגל ממוקד נופש בארץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע שוחחתי עם נציגה מאוד נחמדה בשם סיגל אשר מצאה לי דיל מקסים לאילת-- בין התאריכים 9/6 עד 12/6 במלון גולדם טולפי פריויליג' באילת.ביקשתי ממנה שתשמור ליע את המקום מס' ימים כדי שאוכל להסדיר את התשלום עם חברתי איתה תכננתי לנסוע, סיגל האדיבה הסכימה לשמור לי את הדיל אבל ביקשה כרטיס אשראי לפיקדון והתחייבה בפני ובפני חברתי שהכרטיס הוא לפיקדון בלבד ולא תחייב.
היום בבוקר קיבלתי טלפון מסיגל אבל הפעם היא ממש לא היתה נחמדה היא שאלה מה קורה עם התשלום והסברתי לה שניסיתי לתפוס אותה מס' פעמים בנייד שהיא מסרה אך לא היה מענה-
סיגל דיברה אליי בצורה מתחת לכל ביקורת אמרה לי בתקיפות שהיא מחייבת את הכרטיס ב- 100 ש'ח וניתקה לי את הטלפון.
אני וחברתי חזרנו אליה והיא דיברה אלינו בחוצפה וברמה של בסטיונר בשוק ןאמרה לנו מצטטת: ''יאללה יאללה בזבזתי עליכם מספיק זמן תרדו לי מהקו אני מחייבת את הכרטיס וומצידי תתבעו אותי '' ושוב ניתקה לנו את הטלפון בפנים...
זהו שרות שנותן לאיסתא רושם מאוד מאוד רע אם אילו הנציגים שאתם מעסיקים זה כבר אומר הרבה על הפניחם של איסתא.
אני מבקשת לקבל זיכוי על החיוב בכרטיס האשראי באופן מיידי ולו גם אפרסם עליכם כתבה אצל רפי גינת וגם אתבע את הנציגה בפרט וכמובן את איסתא שמעסיקה נציגות ברבריות ושלוחיות עם רמת שירות ששואפת לאפס.
מבקשת שתחזרו אליי בהקדם האפשרי לפני שמקרה זה ייצא לעיתונות.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות אלינו בתלונה מסודרת למחלקת שירות לקוחות תגובה:
פקס לפניות 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה