הטעיית נוסע, ושירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום שני 18 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18/4/2011 ערב חג פסח, אני וחברי היינו אמורים לטוס לרודוס בשעה 12:30 בצהריים . הגענו לשדה התעופה כנדרש -3 שעות לפני מועד ההמראה.
בעת הגעתנו לשדה התבשרנו ע"י דיילת הקרקע של חברת התעופה שהטיסה נדחתה לשעה 5 בערב(!!!) אף אחד לא טרח להודיע לנו , או ליידע אותנו , אלא נתנו לנו להתייבש בשדה התעופה מ9 וחצי בבוקר ! וישנם אנשים שהודיעו להם בבוקר הטיסה שיגיעו לשדה באיחור . לנו אף אחד לא טרח לומר.
הטיסה נדחתה לאחר השעה 17:00 לשעה 17:45, ולאחר מכן ל20:00 , ההמראה הייתה לבסוף רק ב22:00 בלילה , מה שאומר שהגענו לרודוס ב00:00 לערך ,פיספסנו את ארוחת החג ושרפנו חצי יום בשהייה בשדה במקום להנות ברודוס .
יתרה מזאת , את חבילת הטיסה רכשנו דרך איסתא, וכשניסינו ליצור קשר עם החברה אמרו לנו שאת הטיסה מתפעלת קווי חופשה , שזאת גם לא אמרו לנו ! בהסכם שחתמנו עליו לפני הטיסה לא יידעו אותנו בכך , וזה פשוט שערוריה שאני צריכה לרדוף אחרי הנציג ולא מיידעים אותי בדבר.
כל זאת בטיסה הלוך.
יום לפני הטיסה חזור, צילצלו אלינו לנייד (שבמקרה היה עלינו ) והודיעו לנו שמס' הטיסה השתנה , וזה לא המס' שמופיע אצלנו בכרטיס האלקטרוני.
הגענו לשדה התעופה בשעה שנאמרה, ונציגי חברת התעופה לא היו מוכנים לקבלנו בטענה שאנו לא מופיעים על הטיסה היוצאת היום , אלא על הטיסה שתצא מחר !
שוב התקשרנו לנציגי קווי חופשה , וניסינו לדאוג שיצרו קשר עם השדה ברודוס שיסכימו להעלות אותנו על הטיסה. כל זאת על חשבון הטלפון שלנו , יצא לנו חשבון טלפון של 400 שקלים רק על 3 שיחות לקווי חופשה.ואני את החבילה בכלל רכשתי מאיסתא !
מאד מאוכזבת ובטוחה שלא אפנה לאיסתא יותר להזמנת חופשות , לא בארץ ולא בחו"ל כמובן .
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש! |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|