פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התקשרתי מספר פעמים בקשר להזמנת נופש במלון בארץ ובכל פעם ענתה לי נציגה עם יחס מזלזל.
המוקדניות ניהלו שיחות אישיות עם החברות תוך כדי שאני מברר לגבי הזמנה, מבלי שזה מפריע להן שאני שומע הכול.
דברים בסגנון כמו: "עוד שנייה אני מפרקת את הדובדבנים שהבאת", מענה לפלאפון אישי או שיחות רגעיות אחרות והרצת צחוקים (וזה ממספר מוקדניות, ולא רק אחת).
כמו כן המוקדניות העבירו אותי להמתנה בזמן שהייתי באמצע הדיבור מבלי להגיד שום דבר, וזה מהווה עלבון בגלל הניתוק בפנים.
בנוסף הועברתי להמתנה תוך כדי השיחה מספר פעמים רב (כשהפעם הן כן אומרות שהן מעבירות להשהייה), בתירוץ שיש להן שיחות אחרות שהן חייבות לענות להן.
מילא פעם או פעמיים, אך הדבר לא מקובל כשזה קורה המון פעמים בשיחה אחת, וכשהן חוזרות מהשיחה הן למעשה משוחחות עם החברות שלהן במשרד.
גם מבחינת התנהלות השיחה המוקדניות מדברות בצורה חופשית מידי, כאילו שהן מדברות עם חבר. הייתי מצפה לקצת שיחה פורמלית ושירותית יותר.
איני מתלונן כלל לגבי שירותים של חברות, אך בחרתי הפעם להתלונן בגלל העובדה שהדבר חוזר על עצמו.
אודה לכם אם תוכלו לטפל ברמת השירות של המוקדניות, כיוון שזה לא השירות שהייתי מצפה אליו מחברה גדולה כמו איסתא.
עלבון סוג הנזק :
שיפור רמת השירות הטלפונית פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות ישירות לחברתנו על מנת לקבל התייחסות ממנהלת הסניף בו ביצע את ההזמנה תגובה:
בברכה
איסתא שרות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה