פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומזעזע של חברת איסתא במיוחד של סניף אשקלון. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
איסתא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,



אני הזמנתי חבילת נופש בתאריכים 07\07-11\07 דרך סוכנות נסיעות איסתא באשקלון, כשהובטח לי הטיול לחמישה ימים...אולם עקב שינוי הטיסות , הטיול הוקטן ל 3 ימים.



נציגי הסניף היו לא נעימים ונתנו שירות מזעזע , גם בטון הדיבור שלהם וגם באופן שהתנהגו, לא היה פשוט עם מי לדבר.



אני טסה כל הזמן ואף פעם לא הזמנתי דרך איסתא, לא יצא. אבל המליצו על החברה שלכם.. זאת פעם הראשונה ואחרונה שאני או משהוא מחבריי או משפחתי יזמין דרככם.



אני לא ימליץ על הסוכנות המזעזעת הזאת...אחרי השירות הנוראי שקיבלתי.



הם לא היו כלל שירותיים ...לא היה שירות פשוט היה דחיפה של מוצר אני עובדת עם לקוחות הרבה . אני בחיים לא נתקלתי ביחס כזה ללקוחות .



פשוט לא קיבלתי תמורה על מה ששילמתי , הם באו ולקחו כסף מהכיס שלי.



ואני לא אתן לדבר כזה לקרות.



כאשר התחלנו כבר להתעצבן התשובות שלהם היו:



לא אפשר לבטל עסקה (למרות שבפועל יש אופציה של עד 14 ימי עסקים)



ולא נפחית את מחיר החבילה (למרות שהורידו לנו יום שלם).



אני לא מתכוונת להשאיר את זה פתוח, תתנו לי מענה בהקדם האפשרי.



ואני מצפה גם להחזר כספי על כעוגמת נפש ועל הבזבוז של היום הזה.



כי אני טוב מאוד יודעת מה הזכויות שלי ומה מגיע לי ודבר כזה אני לא מתכוונת לוותר.

גם הפסד כספי בגלל שינויי החבילות האלה וגם הפסד כספי עקב חיסור בימי עבודה .


אשמח עם תחזרו אליי בהקדם.



בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת החזר כספי ופיצויי על העוגמת הנפש הזאת. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות ישירות למחלקת שירות הלקוחות של איסתא ותקבל טיפול ותשובות תגובה:
פקס 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה