פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה והתנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל הנוגעים בדבר שלום רב.זוהי התלונה השניה באותו הנושא. בתאריך ה- 13.05.2011 הזמנתי דרך חברת איסתא כרטיס הלוך חזור מקוסטה ריקה לתל אביב, עם חברת איבריה. הסיבה העיקרית לכך שבחרתי לטוס עם איבריה היא מכיוון שרציתי לחזור למדריד מעט זמן אחרי, אחרת הייתי קונה כרטיס יותר זול. מאיסתא נטען שהכרטיס שנקנה היה אמור לשמש לי ככרטיס חזרה לישראל בלבד ושלא הייתי אמורה להשתמש בכרטיס ההמשך למדריד וקוסטה ריקה. בסופו של דבר, בתאריך ה- 22.6 הייתי אמורה לעלות על טיסה מישראל למדריד. כמה ימים לפני הטיסה ביררתי מה עלי לעשות בדיוק על מנת שאוכל לעלות לטיסה זו ללא בעיות. חברת איסתא בדקה מול חברת איבריה ולי נאמר על ידי חברת איסתא שכל שעלי לעשות על מנת לעלות לטיסה ולרדת במדריד זה לקחת איתי תיק שאיתו אוכל לעלות לטיסה, מכיוון שהמזוודות שנשלחות , נשלחות ישירות לקוסטה ריקה. הטיסה היתה בשעה 6 בבוקר, הגעתי לשדה, עמדתי בתור ופתאום חברת איבריה אמרה לי שאני לא יכולה לעלות לטיסה מכיוון שזוהי טיסה לסן חוזה ולמרות שיש עצירה במדריד אין באפשרותי לרדת שם, אלא אם אשלם תוספת של 290 דולר. אך הבעיה היתה שגם להמשיך לסן חוזה לא יכלתי מכיוון שאין לי כרטיס יציאה מסן חוזה, ולא ניתן להכנס למדינה ללא כרטיס טיסה .בסופו של דבר, לא ניתנה לי האפשרות לעלות לטיסה ונאלצתי לחזור הביתה...כשפניתי עוד באותו היום לסוכנות הנסיעות, הם טענו שהם מסרו לי את המידע שאיבריה נתנה להם. ניסינו לדבר עם חברת איבריה, אך שם כולם התערו מהאחריות שמישהוא דיבר עם חברת איסתא ונתן להם תשובה חיובית לגבי עצירתי במדריד. מה שיצא בסופו של דבר זה שאיבריה התנערו מהאחריות, איסתא התנערו מהאחריות ובסופו של דבר אני נשארתי בארץ. לאחר הפנייה הראשונה שלי דרך האתר קיבלתי תשובה מאיסתא. הם טוענים שאין זו אשמתם כיוון שהם נתנו לי את התשובה שניתנה להם על ידי חברת איבריה ואין הם אחראים לכך שלא הייתה באפשרותי לעלות על הטיסה. ובנוסף לכך חזרו ואמרו שמבחינתם לא הייתי אמורה להשתמש בכרטיס החזור, למרות שמכל הבחינות הוא כביל ויש באפשרותי להשתמש בו. את הכרטיס שלי קניתי דרך חברת איסתא, שהיא המתווכת, ולא ישירות דרך חברת איבריה, על כן זוהי האחריות שלהם למצוא פתרון לבעיה. חשוב לי לציין שבשנים האחרונות טסתי עשרות פעמים עם חברות שונות, בינהם גם עם חברת איסתא ומעולם לא היו לי בעיות ומעולם לא באתי לאף אחד בטענות. יכול להיות שחברת איבריה עשו טעות, אך מבחינתי בתור לקוחה אין לי קשר עם חברת איבריה אלא אך ורק עם חברת איסתא ועל כן עליהם לשאת באחריות של ביטול הטיסה שלי.מודה לכם מאוד על הטיפול בנושא.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש, כרטיס טיסה הלא מנוצל ומוניות הלוך ושוב לשדה התעופה פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה