|
|
|
|
|
|
אי טיפול בבעיה < |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טעות בזמן חזרה של טיסה טיפול טעון תיקון דיברתי עם מספר סוכנים לא טופל עד שעתיים לפני הטיסה אני עדיין בהמתנה בקיצור מריטת עצבים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אינה נציגה בכירה שרות |
שם ותפקיד: |
לקוחה מוזמנת לפנות בפנייה מסודרת למחלקת שירות ותקבל מענה הולם בהתאם לבדיקות שיעשו |
תגובה: |
פקס 037777101 |
פתרון: |
|
|
|