פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של סוכן נסיעות נושא התלונה:
דשקין רוני שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס טיסה ביחד עם חבר לאמסטרדם דרך חברת איסתא בדרך חזרה ב 4 ליולי 2001 לפי הכרטיס בהלוך הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 18:00 , אך כשהגענו מרו לנו שהמטוס טס בלעדינו מוקדם בוקר, ולא הודיעו לנו על כך, לכן נאלצנו לקנות כרטיס נוסף על סך 394 אירו, שהייתה אמורה לצאת ב 22:30 וגם פה הטיסה התעכבה ויצאנו ב 24:30, אנחנו לקוחות קבועים של איסתא ולא פעם ולא פעמיים היינו בחול ובמיחוד באמסטרדם זאת הפעם הרביעית, כשפנינו לאותה סוכנת נסיעות נאמר לנו שהיינו צריכים לדעת ליצור קשר ולברר על הטיסה, הדבר היחיד שאנו אמורים לדעת זה שהסוכנת אמורה לתת שירות טוב ואמין ולהודיע שאנחנו אמורים לאשר טיסה יום לפני, אנו בניגוד לסוכנת לא עובדים בסוכנות נסיעות ולא מבינים מה רשום על הכרטיסים חוץ ממתי הטיסה הלוך וחזור, זה התפקיד שלה והיא נתנה שירות לקוי ורשלני, אנו לא רודפי בצע אך נגרמה פה טעות שעל כך שילמנו מחיר כבד על סך כמעט 400 אירו פלוס כמעט יום שלם נתקענו בשדה תעופה ביזבזנו כסף על אוכל שתייה ובנוסף בזבזנו יום שלם של עבודה ונגרמו בעיות עם המעסיק, נשמח אם נקבל תגובה
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הנוסעים מוזמנים לפנות בפנייה מסודרת למחלקת השירות ויקבלו תשובות בהתאם לבדיקות שיעשו תגובה:
פקס המחלקה 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה