פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת כרטיסי טיסה לכריתים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בני וחברתו חיילים משוחררים פנו לחברת איסתא לרכישת נופש בכריתים מיום 26.7.11-31.07.11
ביום ו' 22.7 פנה בני לסוכן באיסתא וביקש לסגור במלון קרטיה מריס הסוכן אמר שיבוק ויחזור חזר אליו ואמר שאין מקום ויש מלון חלופי באותה רמה הנקרא קנדיה מריס וביום א' יאשרו ויסגרו את הפרטים מחיר הדיל שהוצע 869 דולר ביום א' בצהריים היגעו המסמכים לחתימה ואכן חתמו ושלחו בצהריים אחה"צ חזר בני ורצה לבדוק באינטרנט איך ניראה המלון וראה שאותו דיל שנסגר שעתיים לפני במיר 869 דולר עומד על 699 דולר הפרש לא מבוטל של 160 דולר לאדם כמו כן היום שמנו לב כי בטופס ההזמנה החתימה היא על קרטה מריס ולא על המלון המוזמן אבקש את עזרתכם בקבלת החזר על ההפרש בהתחשב ששנהם חיילים משוחררים וכל אגורה חשובה להם

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוחות מוזמנים לפנות בפנייה למחלקת השירות (באם האמא פונה יש לצרף יפוי כוח)
יעשו כל הבדיקות ויקבלו מענה הולם
תגובה:
פקס 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה