|
|
|
|
|
|
הטעייה ונזק כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריית שמונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת איסתא על מנת לבצע דרכם את הראיון להוצאת ויזה לארה"ב בתקווה שייתנו לי את כל המידע ויספקו לי את כל הטפסים ההכרחיים. נציג השירות לא היה אדיב לאורך כל התהליך אך הדבר הנורא הוא שהוא שלח אותי ללא טופס שהיה חייב לספק לי, הגעתי לראיון לאחר מידע לוקה בחסר על מה שאני אמורה להביא איתי לראיון ולאחר שהגעתי לאמצע התור בשגרירות רק נודע לי שהטופס הזה הוא הכרחי לראיון בעקבות כך נאלצתי לצאת מהתור וללכת אל מחוץ לשגרירות ולשלם סכום נוסף ולא מועט על הטופס הזה,לאחר שיצאתי מהראיון פניתי אל נציג השירות טלפונית והוא סרב בתוקף לזכות אותי ותגובותיו היו מזלזלות ולא נעימות. חשוב לי לציין שהיחס הזה ניתן לי למרות שנציג השירות יודע שהנני סטודנטית וכל שקל חשוב לי. פניתי למנהל הסניף והסברתי לו על הבעיה אך ללא הועיל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|