פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול נופש לפראג נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי היינו צריכים לטוס ב11.8-15.8 לפראג בתחילה אמרו לי שהכול מאושר ואין סיבה לדאגה אתמול 1.8 משתקשר אליי משהו בשם עומרי-סוכן נסיעות וטוען כי הטיסה בוטלה, בנסיון לחפש אלטרנטיבה אחרת קבענו טיסה אחרת בעלות יותר יקרה.היום מתקשר אליי שוב אותו בחור ומודיע כי המלון בוטל וכי נצטרף לחפש נופש אחר עם תוספת של 50$ לאדם. אני מזכירה שבהזמנה הראשונה והשנייה מדובר באותו מלון אותה טיסה עם עליות שונות ומשוונות במקום לעזור הנציג מקטר על כמות הטלפונים ועל כמות הביטולים כאילו מדובר באשמתנו לבסוף גם ההזמנה השלישית במספר לא אושרה....מה קרה לחברת איסתא הגדולה איבדה את הראש לרגע....כאמור אני לאחר לידת תאומות שיריינתי אנשים שיעזורי לי עם הבנות בביסטר ביטוח חול מי משלם לי על זה???מה הקלות דעת הזאת?

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
במקרים רבים במיוחד בתקופת הקיץ כל סכנויות הנסיעות מסתמכות על הספקים השונים כשאר לקוחות מזמינים חבילות נופש נאמר להם כי בתי המלון הינם בגדר בקשה עד לקבלת אישור סופי מהספק, הטיסות גם כן לעיתים מתבטלות גם הטיסות הן באחריות הספקים וכך גם המחירים הנקבעים ע"י הספקים ולא ע"י סוכנות נסיעות לא איסתא ולא כל סוכנות נסיעות אחרת, ללקוחות הוצעו אלטרנטיבות שונות במחירים שונים כמו שנעשה תמיד במקרים אלו. תגובה:
הלקוחות יכולים תמיד לפנות למחלקת השירות ולקבל גם כאן תשובות
בברכה,
חברת איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה