פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לארגנטינה נושא התלונה:
טבקמן דוד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
אחוזה 120 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עולה חדש מארגנטינה, בן 22 ותכננתי לבקר את המשפחה בספטמבר.
הגעתי לאסתא כדי לקנות טיסה לארגנטינה. הם אמרו שיש טיסה שיוצאת מתל אביב למדריד ב21 בספטמבר, מגיעה ב10:00 בבוקר למדריד ובאותו יום ב22:00 יוצאת הטיסה לארגנטינה, נתנו לי את הלו"ז וחזרתי הביתה.
אחרי שבוע בדקתי את הלו"ז ושמתי לב שהטיסה ממדריד לארגנטינה זאת יום אחרי, זאת אומרת, אני צריך לחכות במדריד 36 שעות. באסתא מסכימים שזה היה טעות, אבל אומרים שזה אחראיות שלי מכיוון שאני לא ראיתי את זה ברגע שנתנו לי את הלו"ז ולכן אני צריך לשלם על המלון במדריד ולא הם שטעו.
כספי סוג הנזק :
שהם ישלמו את המלון והתחבורה למלון פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות בתלונה מסודרת למחלקת שרות הלקוחות תגובה:
התלונה תבדק ותנתן לו תשובה מסודרת
037777101
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה